loading...

بست بیوگرافی

شهين مهين فر ویکی پدیا,اینستاگرام Instagram  شهين مهين فر ,شماره تلفن  شهين مهين فر,عکس  شهين مهين فر,بیوگرافی  شهين مهين فر,عکس همسر  شهين مهين فر,  شهين مهين فر قبل عمل

حسین بازدید : 609 شنبه 13 مرداد 1397

شهين مهين فر ویکی پدیا,اینستاگرام Instagram  شهين مهين فر ,شماره تلفن  شهين مهين فر,عکس  شهين مهين فر,بیوگرافی  شهين مهين فر,عکس همسر  شهين مهين فر,  شهين مهين فر قبل عمل زیبایی,  شهين مهين فر بدون آرایش,  شهين مهين فر ازدواج, شهين مهين فر,زندگی نامه  شهين مهين فر,آخرین خبر  شهين مهين فر,  شهين مهين فر کیست,دوست پسر  شهين مهين فر ,  شهين مهين فر متولد,کانال تلگرام  شهين مهين فر,دوست دختر  شهين مهين فر ,  شهين مهين فر و همسرش,سایت رسمی  شهين مهين فر,

شهین مهین فر پیشكسوت گویندگی در رادیو ایران سعی كردم حرمت میكروفون را بفهمم آرشيو شده

شهین مهین فر پیشكسوت گویندگی در رادیو ایران سعی كردم حرمت میكروفون را بفهممشهین مهین فر پیشكسوت گویندگی در رادیو ایران سعی كردم حرمت میكروفون را بفهمم

متولد ۳۱ خردادماه سال ۱۳۲۷ در رشت و بزرگ شده تهران است به قول خودش اگر ۴۰ سال سابقه كار در رادیو را به عنوان مدرك دكتری قبول داشته باشند, می شود گفت دكترای این كار را دارد

متولد ۳۱ خردادماه سال ۱۳۲۷ در رشت و بزرگ شده تهران است. به قول خودش اگر ۴۰ سال سابقه كار در رادیو را به عنوان مدرك دكتری قبول داشته باشند، می شود گفت دكترای این كار را دارد.

از سال ۴۷ وارد رادیو و تلویزیون اصفهان شده و كارش را با گروه كودك شروع كرده است. در سال ۵۲ با فعالیت رسمی در صدا و سیمای كردستان كار در رادیو را ادامه داده كه تاكنون همچنان تداوم دارد.

شهین مهین فر، پیشكسوت گویندگی در رادیو، كه در هفتمین جشنواره داخلی صدا رتبه دوم گویندگی برنامه «راویان عشق» از گروه ایران و حماسه رادیو ایران را به نام خود ثبت كرده است، این هفته میهمان صفحه بانوان - خانواده است.

 

▪ خانم مهین فر چرا رادیو را انتخاب كردید؟!

ـ در آغاز جوانی برای دیدن رادیو و تلویزیون اصفهان به آنجا رفته بودم. مدیر آن زمان گفت: دوست داری با رادیو و تلویزیون همكاری كنی؟ من هم جوان بودم و جویای نام. فوری گفتم: بله خیلی دوست دارم. آنها هم یك تصویر از من گرفتند و به تهران فرستادند. از شانس خوش انتخاب شدم و مدتها با آنها كار می كردم. بعد به كردستان رفتم و در صدا و سیمای آنجا مشغول كار شدم. هم گویندگی رادیو می كردم و هم گویندگی تلویزیون. به این راحتی ها نبود كه از راه نرسیده كسی پشت میكروفون بنشیند. من پنج سال تمام فقط اعلام مكان می كردم تا با فضا آشنا شوم. مثلاً می گفتم: اینجا تهران است، صدای ایران. ناچار بودم بنشینم و كارهای همكاران خبره ام را ببینم، به همین دلیل مدیون همكاران قدیمی هستم.

بعد از پنج سال تازه متنهای كوتاه را به من دادند، دو جمله ای یا یك جمله ای و حالی ام كردند كه باید دود چراغ بخورم، باید حرمت میكروفون را بفهمم و من هم فهمیدم.

 

▪ برای همین است كه صدایتان با مردم ارتباط برقرار می كند؟

ـ خدا كند همین طور باشد. از مردم متشكرم. مردم ما انسانهای شریف و كم توقعی هستند. مردم مرا در خانه هایشان در دلهایشان پذیرفته اند و این بزرگترین لطفی است كه خداوند به من كرده و از او سپاسگزارم. چون من یك آدم عادی بدون هنرم. نه صدای فوق العاده ای دارم و نه بیان فوق العاده ای.

 

▪ البته این از شكسته نفسی شماست. خانم مهین فر، بهترین برنامه هایی كه وقتی از آن یاد می كنید احساس خرسندی در چهره تان پیدا می شود كدام است؟

ـ من بهترین هدایایم را از مردم گرفته ام. بویژه در برنامه هایی كه ارتباط تنگاتنگی با شنونده وجود دارد. مثل «راه شب» شنبه شب، من سالها برنامه «فرهنگ مردم» را داشتم. سالها آواها و نواها را در كنار همكارم آقای محسن رفیعی كه ایشان هم از گویندگان قدیمی هستند اجرا كردم و در حال حاضر صبح های پنج شنبه در برنامه «پذیرایی» میهمان خانه های شنوندگان هستم.

 

▪ آیا نظرات مردم را درباره خودتان شنیده اید؟!

ـ بله، در راه شب كه نظراتشان پخش می شود. راستش من به عنوان یك مادر، یك همسر، پرستار، یك مأمور خرید، یك آشپز و مسؤولیتهای دیگری كه به عنوان یك زن ایرانی به تنهایی ملزم به انجامش هستم، سعی می كنم به نحو احسن از عهده اش بربیایم. پس وقتی برای اجرای راه شب می آیم، بسیار خسته ام. باور كنید با اولین تلفن در نیمه شب، آنچنان مورد محبت و لطف شنوندگان قرار می گیرم كه انرژی پیدا می كنم. دوباره روز از نو روزی از نو. دوباره متولد می شوم. می شوم یك مهین فر تازه تولد یافته پشت میكروفون.

 

▪ تلخ ترین و شیرین ترین خاطره ای كه طی این سالها داشته اید، چیست؟

ـ تلخ، مرگ بسیاری از دوستانی كه رادیو با آنها جان گرفت و آنها با رادیو زندگی كردند. شیرین، تولد نوه هایم.

 

▪ علت موفقیت خود را در چه می بینید؟

ـ پشتكار، عشق، كسب تجربه از پیشكسوتان و پرسیدن. چون هیچ كدام از ما علامه دهر نیستیم. پس باید بپرسیم تا یاد بگیریم. زمانی كه یاد می گیریم بیشتر متوجه نادانسته های خود می شویم.

 

▪ یك گوینده موفق چه ویژگی هایی دارد؟

ـ در درجه اول فن بیان داشته و سپس نسبت به چگونگی بیان مطالب آگاهی داشته باشد. در یك كلام باید احساس مسؤولیت، پشتكار و عشق به كار داشته باشد و برای شنونده خود حرمت قایل شود.

 

▪ چه چیزی شما را خیلی عصبانی می كند؟

ـ رادیو، فرهنگی ترین رسانه است. پس هر چه در آن بیان شود برای اغلب جوانها الگو می شود و با آن بیان با یكدیگر صحبت می كنند. متأسفانه با به كار بردن بعضی از واژه ها از قداست رادیو كاسته می شود. به نظر من زشت ترین روش ارتباط با مردم به بهانه شاد كردن آنها، مسخره كردن دیگران است و یك گوینده نباید به این مسیر كشیده شود.

 

▪ حرف آخر

ـ با عشق زاده شدم، با عشق زندگی می كنم و با عشق هم می میرم. از مسؤولان می خواهم پشتیبان بچه های رادیو باشند. چون بچه های رادیو محروم و مهجور واقع شده اند. بالاترین كار را انجام می دهند، اما بهره ای كه می گیرند اندك است.

 

http://www.aftabir.com/news/view/2009/dec/29/c5c1262074484_art_culture_media_shahin_mahinfar.php/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%87%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%83%D8%B3%D9%88%D8%AA-%DA%AF%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86







برچسب ها شهين مهين فر ویکی پدیا اینستاگرام Instagram شهين مهين فر شماره تلفن شهين مهين فر عکس شهين مهين فر بیوگرافی شهين مهين فر عکس همسر شهين مهين فر شهين مهين فر قبل عمل زیبایی شهين مهين فر بدون آرایش شهين مهين فر ازدواج شهين مهين فر زندگی نامه شهين مهين فر آخرین خبر شهين مهين فر شهين مهين فر کیست دوست پسر شهين مهين فر شهين مهين فر متولد کانال تلگرام شهين مهين فر دوست دختر شهين مهين فر شهين مهين فر و همسرش سایت رسمی شهين مهين فر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو