loading...

بست بیوگرافی

شایان احدی فر دوست پسرش, شایان احدی فر دوست دخترش, شایان احدی فر کیست,آخرین خبر شایان احدی فر,دوست پسر شایان احدی فر ,عکس همسر شایان احدی فر, شایان احدی فر بدون

حسین بازدید : 4930 دوشنبه 09 بهمن 1396
X شایان احدی فر دوست پسرش X شایان احدی فر دوست دخترش X شایان احدی فر کیست X آخرین خبر شایان احدی فر X دوست پسر شایان احدی فر X عکس همسر شایان احدی فر X شایان احدی فر بدون آرایش X شماره تلفن شایان احدی فر X شایان احدی فر ویکی پدیا X شایان احدی فر متولد X دوست دختر شایان احدی فر X بیوگرافی شایان احدی فر X کانال تلگرام شایان احدی فر X شایان احدی فر X عکس شایان احدی فر X اینستاگرام Instagram شایان احدی فر X زندگی نامه شایان احدی فر X سایت رسمی شایان احدی فر X شایان احدی فر ازدواج X شایان احدی فر و همسرش

گفتگو با شایان احدی فر , بازیگر جوان مجموعه های طنز مهران مدیری! +عکسچه خبر از کجا ؟

همکاری شما با مهران مدیری که سالهاست پابرجاست از کجا آغاز شد؟ اولین بار سر لوکیشن پاورچین حضور پیدا کردم و با مهران مدیری و گروه ایشان آشنا شدم، اولین سکانس بازی من در مجموعه‌های مهران مدیری در همان مجموعه اتفاق افتاد، پس از آن در مجموعه نقطه چین نیز علاوه بر بازیگری دستیاری را […]

همکاری شما با مهران مدیری که سالهاست پابرجاست از کجا آغاز شد؟

اولین بار سر لوکیشن پاورچین حضور پیدا کردم و با مهران مدیری و گروه ایشان آشنا شدم، اولین سکانس بازی من در مجموعه‌های مهران مدیری در همان مجموعه اتفاق افتاد، پس از آن در مجموعه نقطه چین نیز علاوه بر بازیگری دستیاری را نیز تجربه کردم و این همکاری تا به امروز ادامه پیدا کرد که بسیار از آن خوشحالم.

گفتگو با شایان احدی فر , بازیگر جوان مجموعه های طنز مهران مدیری! عکس

علت ادامه فعالیتهایتان با این گروه چیست؟

تهیه کنندگان این مجموعه برادران گلیان هستند که دایی‌های بنده اند، بعد از ورود به این گروه و ایفای نقش در مجموعه پاورچین، و دستیاری در مجموعه نقطه چین نسبت به این گروه کشش پیدا کردم، بعد از فعالیت در پشت صحنه به عنوان دستیار بر شدت علاقه ام به این حرفه افزوده شد و تصمیم گرفتم که در این زمینه ادامه بدهم.

بازیگری سخت تر است یا دستیاری کارگردان؟

هر کدام به نوبه خود سخت است، اما در کل با توجه به علایق شخصی و دلبستگیهای موجود به هرکدام از آنها سخت یا آسان بودنشان تغییر پیدا می‌کند، بنده به بازیگری نسبت به دستیاری بیشتر علاقه مندم.

 مشخصه بارز مهران مدیری چیست؟

ریز بینی و نکته سنجی مهران مدیری زبانزد همه عوامل گروه است، مهران مدیری در کار انسان بسیار دقیقی است و در همه مسایل نکات ریز و درشت کار را زیر نظر دارد، این مساله باعث هدایت بهتر و جامع تر عوامل می‌شود و نتیجه آن مورد پسند واقع شدن مجموعه است.

نقش تان را چگونه یافتید؟

من کاتب دربارم، گنجشک خان دیلمی ‌برادر بیخودی، فرزند اعتماد السلطنه و اختر الملوک، تنها کارم نوشتن تاریخ است برای آیندگان تا بدانند که بود و چه شد، کاتبی که هیچ اطلاعی از آینده و سرنوشت خود ندارد.

گفتگو با شایان احدی فر , بازیگر جوان مجموعه های طنز مهران مدیری! عکس

با واژه‌های سنگین و گویش گاها کتابی چه کردی؟

روزهای اول با کمی ‌مشکل روبرو شدم، اما با دوستان تمرین کردیم تا به زبان آوردن واژه‌های سنگین و گویش کتابی برایم آسانتر گردد، به مرور زمان به این نوع گویش عادت کردم.

 فرق مجموعه قهوه تلخ با دیگر ساخته‌های مهران مدیری چیست؟

سوال سختی است، عادتا کارهای مهران مدیری با استقبال مخاطبان مواجه می‌شود، قهوه تلخ نیز از این قاعده مستثنی نبود، شاید دلیل اصلی این موفقیت، همدلی و همراهی کل عوامل گروه اعم از پشت صحنه و بازیگران و…بیشتر از گذشته است که باعث جذب مخاطب شده است.

در قهوه تلخ کاتب دربارم، گنجشک خان دیلمی‌ برادر بیخودی، فرزند اعتماد السلطنه و اختر الملوک، تنها کارم نوشتن تاریخ است برای آیندگان تا بدانند که بود و چه شد، کاتبی که هیچ اطلاعی از آینده و سرنوشت خود ندارد!

 

https://www.niksalehi.com

 

 







برچسب ها شایان احدی فر دوست پسرش شایان احدی فر دوست دخترش شایان احدی فر کیست آخرین خبر شایان احدی فر دوست پسر شایان احدی فر عکس همسر شایان احدی فر شایان احدی فر بدون آرایش شماره تلفن شایان احدی فر شایان احدی فر ویکی پدیا شایان احدی فر متولد دوست دختر شایان احدی فر بیوگرافی شایان احدی فر کانال تلگرام شایان احدی فر شایان احدی فر عکس شایان احدی فر اینستاگرام Instagram شایان احدی فر زندگی نامه شایان احدی فر سایت رسمی شایان احدی فر شایان احدی فر ازدواج شایان احدی فر و همسرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو