loading...

بست بیوگرافی

X دوست پسر ملیسا پاموک X ملیسا پاموک متولد X عکس همسر ملیسا پاموک X ملیسا پاموک کیست X ملیسا پاموک بدون آرایش X ملیسا پاموک دوست پسرش X کانال تلگرام ملیسا پاموک X&nb

حسین بازدید : 1058 شنبه 21 بهمن 1396
X دوست پسر ملیسا پاموک X ملیسا پاموک متولد X عکس همسر ملیسا پاموک X ملیسا پاموک کیست X ملیسا پاموک بدون آرایش X ملیسا پاموک دوست پسرش X کانال تلگرام ملیسا پاموک X ملیسا پاموک ویکی پدیا X اینستاگرام Instagram ملیسا پاموک X ملیسا پاموک X زندگی نامه ملیسا پاموک X ملیسا پاموک دوست دخترش X بیوگرافی ملیسا پاموک X دوست دختر ملیسا پاموک X شماره تلفن ملیسا پاموک X عکس ملیسا پاموک X ملیسا پاموک و همسرش X سایت رسمی ملیسا پاموک X ملیسا پاموک ازدواج X ملیسا پاموک قبل عمل زیبایی

https://fa.wikipedia.org/wiki/ملیسا_آسلی_پاموک

ملیسا آسلی پاموک

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به ناوبری پرش به جستجو
ملیسا آسلی پاموک
دارای عنوان نمایش زیبایی
زادهٔ ملیسا آسلی پاموک
۱۴ آوریل ۱۹۹۱ ‏(۲۷ سال)
هارلم, هلند
محل زندگی استانبول, ترکیه
Agency Cem Tatlıtuğ Agency
Caner Sipahi Casting Agency.[۱]
قد ۱٫۷۶ متر (۵ فوت ۹ ۱۲ اینچ)
وزن ۵۸ کیلوگرم (۱۲۸ پوند; ۹٫۱ سنگ)
Measurements 85-62-90 (TR)
32-26-36 (EU-US)
رنگ مو قهوه‌ای
رنگ چشم قهوه‌ای
سایز لباس 36 (cont) / 8 (UK) / 7 (JP) / 6 (US) (small)
عنوان(ها) Miss Turkey
Major
مسابقه (ها)
Miss Turkey

ملیسا آسلی پاموک (Melissa Aslı Pamuk) بازیگر، عکاس، منتقد، دونده و مدل مشهور ترک است.

او در ۱۷ نوامبر ۱۹۹۰ در هارلم در کشور هلند متولد شد، او فرزند اول خانواده اش است، پدرش مشغول به معاملات ملکی و مدرس دانشگاه بود و مادرش از شعبه داران برند گوچی در هلند بود. مادر ملیسا دارای تبار قطری است و پدرش اهل استان ازمیر ترکیه است. او دارای یک خواهر کوچکتر به نام بلا است که در ۱۹۹۳ متولد شده و در رشته دندانپزشکی تحصیل می‌کند. ملیسا در سن ۶ سالگی پیانو و در سن ۱۰ سالگی رقص عربی را آموزش دید. او از ابتدای نوجوانی خود در مسابقات کشوری دوندگی شرکت داشت و صاحب افتخارات و جوایز فراوانی از سوی این رشته ورزشی است. او مدرک تحصیلی خود را در رشته عکاسی در اسکاتلند دریافت کرد. مدتی بعد ملیسا بصورت قافلگیرکننده‌ای استعدادش را در هنر بازیگری یافت و بازیگری را به صورت تخصصی در کالج فرهنگی-نمایشی آمستردام آموخت. او با فیلم چتر نجات پا به عرصه سینما گذاشت. پس از آن در فیلم سینمایی لیندا، هیلدا، بازماندگان عصر توت فرنگی در نقش هیلدا بازی کرد. او در این فیلم سینمایی پرفروش به شهرت فراوانی رسید. ملیسا در سریال بریتانیایی-هلندی سبک تابستانه نیز بازی کرد. او همچنین نقش کوتاهی را در فیلم پرفروش باهاما تا کره ماه ایفا کرد. او بازی در ترکیه را در سال ۲۰۱۲ در سریال شمیم عشق آغاز کرد. او در سریال‌های ترکیه‌ای کورت سعید و شورا و عشق ابدی (کارا سودا یا اکیا) نیز بازی کرده است. ملیسا در جدیدترین مصاحبه اش گفت که اوقات فراغتش را با تمرین‌های ورزشی، عکاسی و آشپزی می‌گذراند و این فعالیت‌ها را به تمام دختران و زنان جوان پیشنهاد کرد. او گفت که شیفته آشپزی بویژه آشپزی آسیای شرقی و جنوبی است.

ملیسا سلبریتی محبوب و شدیداً جنجالی است. در سال ۲۰۱۳ او در عکس‌ها و حتی ویدیوهای جشن تولد ۲۴ سالگی خواننده مشهور آمریکایی تیلور سویفت دیده شد. وی در مراسم انتشار آلبوم ۱۹۸۹ از تیلور سویفت نیز حضور داشت. همچنین در ابتدای سال ۲۰۱۵ عکس‌هایی از او و زاک افرون بازیگر مشهور آمریکایی توسط رسانه‌ها و مجلات منتشر شد که آن دو ظاهر خیلی صمیمی در آن عکس‌ها داشتند اما هر دو خبرهای منتشر شده را تکذیب کردند و اعلام کردند چند سال است که فقط روابط دوستانه ساده بین آن دو شکل گرفته است. او حدود دو سال با بوراک دنیز بازیگر جوان و مشهور ترک در ارتباط بود و در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که پس از آن با هیچ شخصی وارد ارتباط عاطفی نشده است.

ملیسا در ژوئن ۲۰۱۶ یک عکس که در منطقه اسپرینگ لیک در کالیفرنیا گرفته شده بود را در پیج رسمی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.در آن عکس سلبریتی هایی از جمله اما واتسون، ریحانا، د ویکند، ایگی آزیلیا، لیام همسورث، جیجی حدید، آریانا گرانده و زاک افرون با ملیسا همراه بودند.ملیسا در متن مربوط به عکس نوشته بود:تعطیلات پر زرق و برق ستاره ها با بهترین رفقای دنیا...، اما ملیسا به دلیل کامنت های نامربوط و بازتاب این عکس در ترکیه این عکس را در ژانویه ۲۰۱۷ از پیج خود حذف کرد.

ملیسا یک مدل تبلیغاتی مطرح و بسیار شایسته است. دستمزد او در سال ۲۰۱۵ برای بازی در سری تبلیغات محصولات ورزشی نایک یک و نیم میلیون دلار بود.

او در سری تبلیغات لویی ویتون، شرکت آمازون، گوچی، لورئال، اسپرایت، شامپو پن تین، کریستین دیور اس. آ.، استارباکس و محصولات آرایشی مک نیز حضور داشته است. ملیسا در سال ۲۰۱۱ به عنوان دختر شایسته ترکیه معرفی شد.

او به زبان‌های ترکی، انگلیسی، هلندی، عربی، آلمانی، فرانسه و ایتالیایی صحبت می‌کند.ملیسا در آخرین مصاحبه خود گفت که به ادبیات و فرهنگ یونانی علاقه مند است و قصد آشنایی بیشتر با فرهنگ و ادبیات این کشور را دارد،او این موضوع را در اکانت رسمی تویترش نیز اعلام کرد.

فیلم شناسی

  • ۲۰۰۹) چتر نجات) بازیگر نقش میلا
  • ۲۰۱۰) لیندا، هیلدا، بازماندگان عصر توت فرنگی) بازیگر نقش هیلدا
  • ۲۰۱۰–۲۰۱۲) سبک تابستانه) بازیگر نقش نیکی
  • ۲۰۱۲–۲۰۱۳) شمیم عشق) بازیگر نقش سودا
  • ۲۰۱۳) باهاما تا کره ماه) بازیگر نقش مگان
  • ۲۰۱۴) کورت سعید و شورا) بازیگر نقش عایشه
  • ۲۰۱۴) خاطرات بیگانه) بازیگر نقش ویوین
  • ۲۰۱۵–۲۰۱۷) عشق ابدی) بازیگر نقش آسو

منابع

 








برچسب ها دوست پسر ملیسا پاموک ملیسا پاموک متولد عکس همسر ملیسا پاموک ملیسا پاموک کیست ملیسا پاموک بدون آرایش ملیسا پاموک دوست پسرش کانال تلگرام ملیسا پاموک ملیسا پاموک ویکی پدیا اینستاگرام Instagram ملیسا پاموک ملیسا پاموک زندگی نامه ملیسا پاموک ملیسا پاموک دوست دخترش بیوگرافی ملیسا پاموک دوست دختر ملیسا پاموک شماره تلفن ملیسا پاموک عکس ملیسا پاموک ملیسا پاموک و همسرش سایت رسمی ملیسا پاموک ملیسا پاموک ازدواج ملیسا پاموک قبل عمل زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو