loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی مینا در زندگی گمشده , بیوگرافی هاله در زندگی گمشده , بیوگرافی پروین در زندگی گمشده , بیوگرافی متین در سریال زندگی گمشده , بیوگرافی تایلان در زندگی گمشد

حسین بازدید : 788 پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397
X بیوگرافی مینا در زندگی گمشده X بیوگرافی هاله در زندگی گمشده X بیوگرافی پروین در زندگی گمشده X بیوگرافی متین در سریال زندگی گمشده X بیوگرافی تایلان در زندگی گمشده X بیوگرافی آسیه در زندگی گمشده X بیوگرافی متین در زندگی گمشده X بیوگرافی هاله در سریال زندگی گمشده X بازیگران زندگی گمشده

http://harfetaze.com/7339/الیف-جان-اونورلار/

 

بیوگرافی و عکسهای الیف جان اونورلار بازیگر ترکیه ای

الیف جان اونورلار (Elifcan Ongurlar) در تاریخ ۷ ژوئن ۱۹۹۳ در شهر ازمیر ترکیه بدنیا آمد. قد وی ۱٫۷۰ سانتیمتر است.
بیوگرافی الیف جان اونورلار

الیف جان اونورلار (Elifcan Ongurlar) در تاریخ ۷ ژوئن ۱۹۸۳ در شهر ازمیر ترکیه بدنیا آمد. قد وی ۱٫۷۰ سانتیمتر است.

او که بخاطر تحصیلات دانشگاهی به شهر استانبول آمده و در دانشگاه Beykent University در رشته بازیگری و در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شد توانست به یکی از موفق ترین و زیباترین بازیگران ترکیه تبدیل شود.

الیف جان در سال ۲۰۱۲ در فیلم سینمایی Ateşin Düştüğü Yer در نقش عایشه توانست توجه های زیادی را بخود جلب کند.

اولین حضور او در یک سریال، سریال شهر گمشده (Kayıp Şehir) است که در این سریال در نقش سحر حضور داشت و با این سریال توانست بیشتر شناخته شود. در این مجموعه همچنین بازیگران مانند ایلکر کاللی (İlker Kaleli) و نازان کسل (Nazan Kesal) حضور داشتند.


الیف جان بعد از این سریال در سریال (Kara Ekmek) نان سیاه که در ایران به اسم سریال زندگی گمشده شناخته می شود حضور داشت وی در این سریال نقش مینه را بازی کرده بود.
او که خیلی زود توانست به یکی از چهره های محبوب تلویزیون ترکیه تبدیل شود در سریال عشق اجاره ای در نقش Fikret Galo حضوری کوتاه داشت.
الیف جان اونورلار در آخرین حضور خود در تلویزیون، در سریال بخاطر دخترهام (Kızlarım İçin) در نقش Sumru حضور دارد که این سریال هم اکنون از کانال دی ترکیه در حال پخش است.







برچسب ها بیوگرافی مینا در زندگی گمشده بیوگرافی هاله در زندگی گمشده بیوگرافی پروین در زندگی گمشده بیوگرافی متین در سریال زندگی گمشده بیوگرافی تایلان در زندگی گمشده بیوگرافی آسیه در زندگی گمشده بیوگرافی متین در زندگی گمشده بیوگرافی هاله در سریال زندگی گمشده بازیگران زندگی گمشده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو