loading...

بست بیوگرافی

,    بیوگرافی علیشمس,    بیوگرافی علیشمس و همسرش,    بیوگرافی علیشمس و نامزدش,    بیوگرافی علیشمس ویکی پدیا,    بیوگرافی نامز

حسین بازدید : 737 شنبه 16 تیر 1397

,    بیوگرافی علیشمس
,    بیوگرافی علیشمس و همسرش
,    بیوگرافی علیشمس و نامزدش
,    بیوگرافی علیشمس ویکی پدیا
,    بیوگرافی نامزد علیشمس
,    علیشمس چند سالشه
,    تاریخ تولد علیشمس
,    بیوگرافی علیشمس و مهدی جهانی
,    عکس علیشمس و نامزدش
,   

http://photokade.com/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%85%D8%B3/

لیشمس خواننده رپ با عکس و بیوگرافی

.علیشمس خواننده رپ با عکس و بیوگرافی

 

  علیشمس از شروع تا آرزوهای هنری

 

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها
 
 

بیوگرافی علیشمس خواننده

عکس علیشمس خواننده رپ,عکس دوست دختر علیشمس

 

علی شمس متولد آذرماه 1366 در انگلیس، خواننده رپ است

 

فارغ التحصیل دانشگاه بریستول انگلیس است، اصالتش به استان گلستان بر میگردد، اسم و فامیلشو با هم ترکیب کرد و نام هنری علیمش رو برگزید، آرزویش اجرا در برج میلاد است

,زندگینامه علیشمس,اینستاگرام علیشمس

بیوگرافی علیشمس 

شروع فعالیت

 

 موسیقی را با «سعید كرمانی» و «ساسان منفرد» (ساسی‌ مانكن) آغاز كرد

 

از همان ابتدای فعالیت‌ هایش هم سعی داشت خیلی زود به استقلال كاری برسد موج رپ باعث شد خیلی زود اسمش سر زبا‌ن‌ها بیفتد و به مرور بیشتر و بیشتر شنیده شد.

 

استقلال کاری

 

من ابتدای دوران كاری‌ ام سبك موسیقی ما هم تركیبی از پاپ و رپ بود پس از مدتی با «ساسان» (ساسی‌ مانكن) آشنا شدم. كمی فرم و فضای كاری ما تغییر پیدا کرد و كارهای‌ مان شادتر شد و عمدتا «شش و هشت

 

به مرور سعی كردم به یك نوع استقلال كاری برسم و آرام‌ آرام مستقل شدم و آثار خودم را به صورت انفرادی منتشر كردم؛ آثاری با فضایی آرام كه به هر حال به سلیقه و فضای شخصی خودم هم نزدیك‌ تر بود.

بیوگرافی علی شمس خواننده رپر

علیشمس خوانند رپ با بیوگرافی و زندگینامه 

مرتضی پاشایی از دوستان ما بود

 

مرتضی پاشایی» از دوستان ما بود و واقعا آن اتفاق خیلی اذیت‌ مان كرد

 

آقای «احسان خواجه‌امیری» هم خواننده قابل احترامی هستند كه آثارشان را دنبال می‌كنم و واقعا هنرمند نازنینی هستند. محسن یگانه و سیروان خسروی هم از جمله هنرمندان مورد علاقه من هستند

 

قله آرزوها

 

دوست دارم بالاخره یك‌بار برج میلاد برنامه اجرا كنم

 

آن لحظه برای من لحظه باشكوهی است حتی تصویرسازی آن لحظه هم برای من سخت و نفس‌گیر است ولی همه تلاشم را برای رسیدن به آن انجام خواهم داد. برج میلاد قله آرزوهای من است

همسر علیشمس,instagram alishmasz

اینستاگرام علیشمس 

ورزش مورد علاقه

 

فوتبال رو خیلی دوست دارم ولی چون دستم اسیب دیده زیاد نمیتونم فوتبال بازی کنم چون بیفته زمین دستم در میره و دویدن رو هم خیلی دوست دارم ، چون استعداد چاغی هم دارم زیاد میدوم تا چاغ نشم

 

بنیانگذار سایت رپ

 

او یکی از بنیان گذران سایت های رپ در ایران است

 

 

alishmasz-photokade (5) 

علیشمس

 







برچسب ها بیوگرافی علیشمس بیوگرافی علیشمس و همسرش بیوگرافی علیشمس و نامزدش بیوگرافی علیشمس ویکی پدیا بیوگرافی نامزد علیشمس علیشمس چند سالشه تاریخ تولد علیشمس بیوگرافی علیشمس و مهدی جهانی عکس علیشمس و نامزدش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو