loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی صدیقه در بچه مهندس,بازیگران سریال بچه مهندس,بیوگرافی ساناز سعیدی,بازیگران بچه مهندس,ساناز سعیدی و همسرش,ساناز سعيدي,بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر سریال بچه مهندس,بازیگران کودک سریال بچه مهندس,ع

حسین بازدید : 637 سه شنبه 30 مرداد 1397

بیوگرافی صدیقه در بچه مهندس
,
بازیگران سریال بچه مهندس
,
بیوگرافی ساناز سعیدی
,
بازیگران بچه مهندس
,
ساناز سعیدی و همسرش
,
ساناز سعيدي
,
بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر سریال بچه مهندس
,
بازیگران کودک سریال بچه مهندس
,
عکس ساناز سعیدی

http://tanama.ir/%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF%DB%8C-p2974

 

ساناز سعیدی بازیگر کم حاشیه اما پر تلاشی است که این روزها با سریال بچه مهندس در صفحه تلویزیون می درخشد. این بازیگر سال گذشته با سریال نفس تبدیل به یک چهره معروف شد .

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی در ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است.

مدرک تحصیلی ساناز سعیدی لیسانس مهندسی معماری است، او از بازی در تئاتر به تلویزیون آمد و با سریال نفس در ماه رمضان سال گذشته مشهور شد.

زندگی شخصی قبل از بازیگری 

به گفته خودش قبل از شروع بازیگری به صورت حرفه ای ، در رشته تحصیلی خودش یعنی معماری در یک شرکت مشغول به کار بوده است وچند روز بعد از تست بازیگری که گذشته بود او را برای تست گریم و تست لباس خواستند او در آموزشگاه به صورت نظری آموخته بود که چگونه یک کاراکتر را بسازد و به آن کاراکتر نزدیک شود.

بازی در سریال نفس

او در اواخر سال نود و سه در نمایشی بنام گمشده در نقش عمه ای ۴۰ ساله را که کودک صفت بود ظاهر شد ، داورهایی که بازی اش را دیده بودند او را در لیست برگزیدگان جشن بازیگر با عنوان جوانان خوش آتیه آینده ثبت کرده بودند به گفته خودش وقتی برای تست سریال نفس رفت به المان های ذهنی جیلیل سامان که کارگردان این سریال بود رسیدم و به این صورت بود که در سریال نفس بازی کردم. سریال نفس در ماه رمضان سال گذشته (سال ۹۶) از شبکه سه پخش شد.

ازدواج ساناز سعیدی

ساناز سعیدی اکنون ۲۹ ساله است و گویا هنوز ازدواج نکرده و هیچ خبری در این مورد از او منتشر نشده است . این بازیگر در ماه رمضان سال ۹۷ با سریال بچه مهندس دوباره در تلویزیون دیده می شود.

ساناز سعیدی درباره این سریال بچه مهندس گفت این سریال قصه کسانی است که فراموش شده اند

ساناز سعیدی درباره سریال بچه مهندس که در آن ایفای نقش که کارگردان آن علی غفاری است گفت : «بچه مهندس» سریال جذابی است و داستان دراماتیکی دارد که باعث جریان سازی می باشد.

او با اشاره به اینکه بازی در این سریال چند ماهی طول می کشد گفت : ما فعلا مشغول بازی در این سریال هستیم و اکنون نمی توانم از نقشم و قصه آن چیزی بگویم که داستان سریال لو خواهد رفت.

او درباره داستان سریال که به یک پسر پرورشگاهی مربوط است ، گفت : داستان سریال بچه مهندس به عده ای از آدم هایی می پردازد که فراموش شده هستند و از این جهت قصه جدیدی دارد.

سریال بچه مهندس در ۴۵ قسمت و در سه فاز به تهیه کنندگی سعید سعدی برای شبکه پنج ساخته می شود.

زمان این سریال در تاریخ معاصر می گذرد و زندگی پسری را نشان می دهد که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و … .سریال بچه مهندس بیشتر مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است. لوکیشن اصلی سریال بچه مهندس در پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکورسازی شده است.







برچسب ها بیوگرافی صدیقه در بچه مهندس بازیگران سریال بچه مهندس بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگران بچه مهندس ساناز سعیدی و همسرش ساناز سعيدي بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر سریال بچه مهندس بازیگران کودک سریال بچه مهندس عکس ساناز سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو