loading...

بست بیوگرافی

طناز هادیان,کانال تلگرام طناز هادیان,همسر طناز هادیان,آخرین خبر طناز هادیان, طناز هادیان کیه,عکس طناز هادیان,دوست دختر طناز هادیان ,اینستاگرام Instagram طناز ها

حسین بازدید : 1499 سه شنبه 09 آبان 1396

طناز هادیان,کانال تلگرام طناز هادیان,همسر طناز هادیان,آخرین خبر طناز هادیان, طناز هادیان کیه,عکس طناز هادیان,دوست دختر طناز هادیان ,اینستاگرام Instagram طناز هادیان ,دوست پسر طناز هادیان ,شماره طناز هادیان,صفحه شخصی طناز هادیان,تلگرام طناز هادیان,بیوگرافی طناز هادیان,عکس همسر طناز هادیان,فیسبوک طناز هادیان,شماره تلفن طناز هادیان,سایت رسمی طناز هادیان,زندگی شخصی طناز هادیان,زندگی نامه طناز هادیان,

http://photokade.com

بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان + عکس و شغل دوم

 

سیامک انصاری متولد 15 مرداد 1347 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، علاوه بر بازیگری کار کارگردانی و تجربه ساخت سه فیلم کوتاه هم دارد و متاهل می باشد

 

عکس های سیامک انصاری + زندگی خصوصی + بیوگرافی کامل 

شروع فعالیت

 

او فعالیت های هنری خود را سال های قبل در دوران دانشجویی اش شروع کرد

 

برای اولین بار در سال 1373 با سریال دیدار به قاب تلویزیون آمد سپس سال 74 با فیلم سفر به چزابه پایش به سینما باز شد؛ اما سال 77 آشنایی اش اولیه اش با مدیری و سپس همکاری اش با او مسیر هنری اش را وارد فاز جدیدی کرد

 

تصمیم به مهاجرت

 

قبل از سریال پاورچین کارهایم را کرده بودم که از ایران بروم

 

برادرم تازه فوت کرده بود و من اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. شال و کلاه کرده بودم بروم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد انجام می شود، پاشو بیا، باور نمی کنید پشت لوکیشن دو ساعت تمام راه می رفتم تا خود را قانع کنم بیام داخل، آن قدر راه رفتم تا بالاخره گفتم بروم این کار را هم انجام بدهم و بعد بروم خارج …

 

و این طور شد که سیامک انصاری در ایران ماند

 

عکس سیامک انصاری و طناز هادیان همسرش + بیوگرافی

ازدواج و نحوی آشنایی

 

سیامک انصاری در 42 سالگی در سال 91 با طناز هادیان ازدواج کرد

 

نحوه ازدواج

 

طناز هادیان : سيامك، دوست يكی از دوستان خانوادگي ما بود ما چند بار همديگر را ديده بوديم. من هم مثل سيامك هيچ برنامه‌ ريزی براي ازدواج نداشتم

 

به نظر من ازدواج يك مقوله حسي است يك احساس است كه بايد در درون فرد به وجود بيايد، زندگي متاهلی هم احساس مسئوليت است هم حس علاقه در كل مجموعه‌ ای از وظايف و احساسات است كه بايد پذيرفته شود

 

عکس طناز هادیان همسر سیامک انصاری + زندگینامه کامل 

رابطه با مهران مدیری

 

اگر رابطه همكاری من و مهران مديری تا امروز ادامه پيدا كرده، فقط به همين دليل است كه وقتی سركاريم، عملا به جفت‌ مان خوش می گذرد فكر می كنم آرزوی همه آدم‌ها همين باشد :

 

كه وقتي با كسی كار می كنند، آرامش كامل داشته باشند

 

خیلی اتفاقی بازیگر شدم

 

خيلی اتفاقی در يك سكانس سينمايی بازي كردم و همان شب پيشنهاد بازی در يك سريال به من شد كه فردا صبحش بروم يك نقش در يك سريال تلويزيونی بازی كنم !

 

اين روند طی شد تا همين الان كه روبه‌ روی شما نشسته‌ ام، شايد اگر آن شب برای آن سكانس سينمايی نمی رفتم، هرگز اينجا نبودم

 

عکس سیامک انصاری در کنار جواد رضویان و رامبد جوان

زن و شوهری پلی استیشین بازی میکنند

 

شاید کمی باورش سخته سیامک انصاری عادت شدیدی به بازی های کامپیوتری و از این نوع سرگرمی ها دارد؛ در مورد همسرش می گوید : خوشبختانه من و همسرم در مورد بازي‌ هاي كامپيوتری با هم تفاهم داريم

 

شروع محبوبیت

 

سیامک انصاری از سال 78 با سریال هتل چهره اش را در بین مردم شناخته شده کرد، اما اوج کار او بازی در سریال پاورچین مهران مدیری بود که وی را تبدیل به چهره محبوب در بین مردم کرد

 

عکس سیامک انصاری و زنش طناز هادیان + بیوگرافی

مشکلات شهرت

 

اوايل كه به نگاه مردم عادت نداشتم، خيلي وقت‌ ها حتی دعوايم مش شد

 

وقتي ديدم اينقدر اذيت می شوم، پيش دكتری رفتم و مشاوره‌ ای گرفتم و بعد از آن، ديگر همه‌ چيز حل شد. ببينيد، ما وقتی وارد اين حرفه شديم، اصلا نمی دانستيم قرار است چنين اتفاقاتي برایمان بيفتد

 

البته اين اتفاق ديده شدن و شناخته شدن براي بعضی هایمان افتاد و براي عده‌ ای نيز نيفتاد اما وقتی ديديم كم‌ كم اين قضيه دارد جدی می شود، خودمان را عادت داديم و قبول كرديم عواقبش را بپذيريم

 

حسرت بازی

 

تا حالا اتفاق نيفتاده دلم بخواهد در نقش خاصي از يك فيلم ايراني يا خارجي بازی كنم و حسرت بازی كسي را داشته باشم اما در تئاتر اين اتفاق افتاده است

 

كار آقاي كيومرث مرادي، نوشته نغمه ثمين بود به نام شكلك، آرزويم بود نقش حسن شكلك را من بازی می كردم و واقعا آن نمايش را خيلي دوست داشتم

 

عکس و بیوگرافی کامل سیامک انصاری

کار گلیم و فرش

 

من خيلي وقت‌‌ ها با پدرم كار می كردم

 

كار در مورد فرش و گليم و توليدات آن هميشه مورد علاقه‌ ام بوده در حال حاضر هم اين كار را دنبال می كنم البته آن وقت‌ ها كه محصل بودم به پدرم كمك می كردم اما نه به عنوان شغل، اصولا تمام كسانی كه پدرشان در بازار تهران كار فرش يا صادرات داشتند يك دوره‌ ای با پدر كار كرده‌ اند

 

شغل جدید فروش عتیقه جات

 

بعد از ازدواج‌ همسرم توجه من را به معماری داخلي جلب كر

 

خب من كار خودم را داشتم و به كاری ديگر فكر نمی كردم پشتكار همسرم باعث شد يك گالري افتتاح كنيم و لوازم قديمي را جمع‌ آوری كرديم و براي فروش گذاشتيم

 

عکس و بیوگرافی کامل سیامک انصاری

سریال های تلویزیونی

 

● دورهمی – ۱۳۹۴ – ۱۳۹۵     
● درحاشیه 2 – ۱۳۹۴     
● در حاشیه – ۱۳۹۴–۱۳۹۳     
● مرد دو هزار چهره – ۱۳۸۸     
● مرد هزار چهره – ۱۳۸۷     
● باغ مظفر – ۱۳۸۵     
● شبهای برره – ۱۳۸۴     
● جایزه بزرگ – ۱۳۸۴     
● اگه بابام زنده بود – ۱۳۸۳     
● نقطه چین – ۸۳–۱۳۸۲     
● پاورچین – ۱۳۸۱     
● باغ بلور – ۱۳۸۱     
● کارآگاه شمسی و مادام – ۸۱–۱۳۸۰     
● این زمینی‌ ها – ۸۰–۱۳۷۹     
● زائر – ۱۳۷۹     
● همسفر – ۱۳۷۹     
● ورثه آقای نیکبخت – ۱۳۷۸     
● گلهای ۷۷ – ۱۳۷۸     
● هتل – ۱۳۷۷     
● جمعه بازار – ۱۳۷۶     
● روزگار جوانی – ۱۳۷۶     
● ماه مهربان – ۱۳۷۴     
● از خواستگاری تا ازدواج – ۱۳۷۴     
● دیدار – ۱۳۷۳    

 

فیلم های سینمایی

 

● ساعت ۵ عصر – ۱۳۹۵     
● دراکولا – ۱۳۹۴     
● 50 کیلو آلبالو – ۱۳۹۴     
● جرم – ۱۳۸۹     
● دعوت – ۱۳۸۷     
● بی‌ پولی – ۱۳۸۶     
● قلقلک – ۱۳۸۴     
● مربای شیرین – ۱۳۷۹     
● نسل سوخته – ۱۳۷۸     
● کمکم کن – ۱۳۷۶     
● سفر به چزابه – ۱۳۷۴    

 

شبکه خانگی

 

● سیگنال موجود است – ۱۳۹۴     
● ابله – ۱۳۹۳     
● شوخی کردم – ۱۳۹۲     
● گنج مظفر – ۱۳۸۶     
● ویلای من – ۱۳۹۱     
● قهوه تلخ – ۱۳۸۸     
● فضانوردان – ۱۳۸۴    

 

همسران افراد مشهور + عکس خانوادگی و زندگی نامه کامل خصوصی

 

سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان | سایت فتوکده







برچسب ها طناز هادیان کانال تلگرام طناز هادیان همسر طناز هادیان آخرین خبر طناز هادیان طناز هادیان کیه عکس طناز هادیان دوست دختر طناز هادیان اینستاگرام Instagram طناز هادیان دوست پسر طناز هادیان شماره طناز هادیان صفحه شخصی طناز هادیان تلگرام طناز هادیان بیوگرافی طناز هادیان عکس همسر طناز هادیان فیسبوک طناز هادیان شماره تلفن طناز هادیان سایت رسمی طناز هادیان زندگی شخصی طناز هادیان زندگی نامه طناز هادیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو