loading...

بست بیوگرافی

,    بیوگرافی حسینی بای و همسرش,    شغل همسر حسینی بای,    بیوگرافی حمیرا همتی همسر حسینی بای,    محمدرضا حسینی بای سکته,   

حسین بازدید : 500 دوشنبه 09 مهر 1397


,    بیوگرافی حسینی بای و همسرش
,    شغل همسر حسینی بای
,    بیوگرافی حمیرا همتی همسر حسینی بای
,    محمدرضا حسینی بای سکته
,    حسینی بای بیوگرافی
,    حسینی بای بیماری
,    سکته حسینی بای
,    محمدرضا حسینی بای ویکی پدیا
,    علت سکته حسینی بای

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای خبرنگار و همسرش + عکس های عروسی و زندگی این خبرنگار

محبوب مردم را با هم مشاهده میکنیم.

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای و همسرش

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای خبرنگار و گزارشگر تلویزیون و سینما در سال 1352 در استان گلستان دیده به جهان گشوده است

او پس از ورود به دانشگاه در زمینه تاریخ شناسی و انواع تاریخ باستان و معاصر تحصیل کرده و فارغ التحصیل شد .

پدرش یک قطعه زمین در روستا داشته و شغلش کشاورزی بوده و مادرش نیز کد بانوی خانه است

و در خانواده ای پرجمعیت و سرشناس متولد شده و دارای 5 خواهر که گویا 3 تای آنها دکتر هستند و افتخار کشورمان هستن.

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای و همسرش

محمدرضا حسینی بای سکته

شوخی کاربران فضای مجازی با او خیلی جذاب شده به طوری که هر روز یه سوژه برایش درست میکند

و اینبار میگفتند طی یک گزارش رسمی در خارج از کشور سکته کرده است که کذب بود فقط برای مذاح و خنده بود.

عکس های محمدرضا حسینی بای خبرنگار

من از کودکی چنین روحیه ای داشتم. یادم می آید در 12 سالگی در مدرسه

دعای صبحگاهی مدرسه را می خواندم و عضو گروه تئاتر مدرسه مان هم بودم و علاقه عجیبی به خبرنگاری

اجرا و کارهای فرهنگی داشتم و جزو برنامه های آینده ام بود که روزی در تلویزیون کار کنم.

از طرفی اگر قرار باشد من بروم در سوریه و عراق و زیر سایه درخت در بغداد و دمشق گزارش ارسال کنم

برای مخاطب دیدن این گزارش چه جذابیتی می تواند داشته باشد

پس خیلی تلاش میکنم تا مطلب داغ و به روز را تحویل مردمم بدهم و برایشان خوش آیند باشد.

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای و همسرش و سکته محمدرضا حسینی بای

شروع فعالیت گزارشگری

از زمانی که 13 سال سن داشت در جبهه های حق علیه باطل به مقابله با دشمنان رفته درحالی که سن کمی داشت و به عنوان نفر اول در صف اول میدان بود و خیلی پافشاری میکرد و در کنار هم رزمان خود می جنگید و در نهایت در 14 سالگی جانباز ار ناحیه پاها دچار

شکستگی و خمپاره شد و راهای بیمارستان شد در حال حاظر بای یکی از جانبازان دفاع مقدس بمشار می آید.

و بطور رسمی از دهه 76 وارد صدا و سیما شده و به گفته خودش با توسط لاریجانی
به صدا و سیما معرفی و کارش را به عنوان خبرنگار و گزارشگری در حوزه های سیاسی
, اجتماعی , فرهنگی شروع کرده و سابقه حضور در عراق و سوریه را نیز دارد.

بیوگرافی حمیرا همتی همسر حسینی بای

همسر محمدرضا حسینی بای دو سالی از که متاهل شده و با نامزدی به اسم حمیرا همتی وارد زندگی زناشویی شده است و حرف های همسرش که می گوید : با کار همسرم هیچ مشکلی ندارم، سابق بر این همیشه او را در برنامه‌های خبری سیما می‌دیدم و اصلا گمان نمی‌کردم مجرد باشد و حتی وقتی قضیه ازدواج را با خانواده مطرح کردم، پدر و مادرم هم احساس می‌کردند آقای حسینی بای متاهل است.بیوگرافی لطیفه گودرزی

محمدرضا حسینی بای و همسرش

اولین بار او را در سازمان صدا و سیما دیدم و البته نمی‌دانستم که دست تقدیر ما را به هم می‌رساند زیرا اصلا فکر نمی‌کردم مجرد باشد. لطف خدا شامل حال ما شد و با یکدیگر آشنا شدیم و پیوند ازدواج بینمان شکل گرفت و اکنون از زندگی مشترک کاملا راضی هستم.

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای و همسرش و بیوگرافی حمیرا همتی همسر محمدرضا حسینی بای خبرنگار

اینستاگرام محمدرضا حسینی بای

او هیچ آیدی تلکرام و صفحه ی شخصی در اینستاگرام و فضای مجازی ندارد و گویا به قول خودش که گفته من با مردم رو در رو گفتوگو و مشاوره و خبرنگاری

میکنم چون در فضای واقعی و حقیقی مواجه میشوم

و هزگز دوست ندارم مجازی باشم و فعالیتی

در جهانی که وجود خارجی ندارد برگزار کنم هدف من انسان واقعی است و شغلم این است .

حسینی بای بیماری

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای او بیماری ندارد و در فضای مجازی بعضی افراد به دنبال کنجکتوی بیماری او هستند و چنین نیست و ایشان جانباز هستند و مثل انسان های عادی به زندگی روز مره خود ادامه می دهد.

بیوگرافی محمدرضا حسینی بای و همسرش و بیوگرافی حمیرا همتی همسر محمدرضا حسینی بای

حضور در عراق سوریه برای خبرنگاری و گزارشگری

او در جنگ های داعش و دیگر جبهه ها در این کشورها حضور داشته و از آن مناطق جنگی

و خطرناک به خاطر خبردار کردن مردم میهنش جان خودش را فدا کرده و دل به میدان جنگ زده و ایفای نقش میکند.

http://shabnak.ir







برچسب ها بیوگرافی حسینی بای و همسرش شغل همسر حسینی بای بیوگرافی حمیرا همتی همسر حسینی بای محمدرضا حسینی بای سکته حسینی بای بیوگرافی حسینی بای بیماری سکته حسینی بای محمدرضا حسینی بای ویکی پدیا علت سکته حسینی بای بیوگرافی حسینی بای بیوگرافی همسر حسینی بای حسینی بای درگذشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو