loading...

بست بیوگرافی

,    ,    بیوگرافی نازلی و ساواش,    بیوگرافی برک اتان,    بازیگران سریال دخترانه افتاب,    ازدواج ساواش و نازلی,  

حسین بازدید : 671 جمعه 04 آبان 1397


,   
,    بیوگرافی نازلی و ساواش
,    بیوگرافی برک اتان
,    بازیگران سریال دخترانه افتاب
,    ازدواج ساواش و نازلی
,    بیوگرافی تولگا ساریتاش
,    عکس های برک آتان
,    بورجو اوزبرک در حریم سلطان
,    بیوگرافی berk atan
,    عکس های نازلی و ساواش

بورجو اوزبرک (Burcu Özberk) بازیگر تئاتر و تلویزیون کشور ترکیه متولد ۱۲ دسامبر ۱۹۸۹ در اسکی شهیر ترکیه است.

او از دانشگاه Hacettepe Üniversitesi فارغ التحصیل رشته کنسرواتوار تئاتر می باشد. اولین تجربه بازیگری وی حضور در سریال Muhteşem Yüzyıl (قرن باشکوه) – حریم سلطان در نقش هوریچیان سلطان (Huricihan Sultan) بوده است و بازی وی در این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت و باعث شناخته شدنش شد.

اما بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) بعد از بازی در سریال دختران آفتاب guneşin kizlari ستاره اش درخشید و توانست خودشو در دنیای بازیگری ثابت کنه . بورجو اوزبرک بعد از این سریال خیلی معروف و شناخته شد و خیلی طرفدار جمع کرد . بورجو اوزبرک در این سریال نقش دختری به اسم نازلی رو بازی میکرد .

لازم به ذکر است بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) در این سریال با هانده ارچل همبازی بود و نقش دو تا خواهر دو قلو رو بازی میکردند. از بازیگران دیگر این سریال میتوان به تولگا ساریتاش اشاره کرد.

بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) بعد از این سریال در سریال داماد معرکه ( şahane damat ) به عنوان نقش اصلی ، هنرنمایی کرد اما متاسفانه به دلیل ریتینگ پایین این سریال خیلی زود پایان یافت .

همسر بورجو اوزبرک :

او تاکنون ازدواج نکرده است ولی با انتشار اولین پست اینستاگرامی خود در سال ۲۰۱۸ که در آن عکس در کنار (آلپرن دویماز) alperen duymaz بازیگر نقش آتش سریال تقاطع قرار داشت و متنی که زیر عکس نوشته بود خبر از شروع رابطه عاشقانه خود با وی در سال جدید داده است.

 

https://harfetaze.com/7045/%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AC%D9%88-%D8%A7%D9%88%D8%B2%D8%A8%D8%B1%DA%A9/







برچسب ها بیوگرافی نازلی و ساواش بیوگرافی برک اتان بازیگران سریال دخترانه افتاب ازدواج ساواش و نازلی بیوگرافی تولگا ساریتاش عکس های برک آتان بورجو اوزبرک در حریم سلطان بیوگرافی berk atan عکس های نازلی و ساواش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو