loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی حمید بهزادپور,کانال تلگرام حمید بهزادپور,کلیپ حمید بهزادپور, حمید بهزادپور ویکی پدیا, حمید بهزادپور متولد, حمید بهزادپور و همسرش,حمید بهزادپور,زندگی نامه حمید بهزادپور,پسر حمید بهزادپور ,سایت

حسین بازدید : 988 یکشنبه 04 آذر 1397

بیوگرافی حمید بهزادپور,کانال تلگرام حمید بهزادپور,کلیپ حمید بهزادپور, حمید بهزادپور ویکی پدیا, حمید بهزادپور متولد, حمید بهزادپور و همسرش,حمید بهزادپور,زندگی نامه حمید بهزادپور,پسر حمید بهزادپور ,سایت رسمی حمید بهزادپور, حمید بهزادپور قبل عمل زیبایی, حمید بهزادپور ازدواج,دختر حمید بهزادپور ,عکس همسر حمید بهزادپور,فیلم حمید بهزادپور ,آخرین خبر حمید بهزادپور,همسر حمید بهزادپور,حمید بهزادپور کجاست؟, حمید بهزادپور کیست,خانه / ثروت حمید بهزادپور,حمید بهزادپور کیست؟,ارتباط با حمید بهزادپور,شماره تلفن حمید بهزادپور,عکس حمید بهزادپور, حمید بهزادپور بدون آرایش,اینستاگرام Instagram حمید بهزادپور ,

حمید بهزادپور: افتخار می‌کنم عضو باشگاه مقاومت گلساپوش یزد هستم

فوتبال ساحلی را از کجا شروع کردید؟

من الان 5ساله عضو باشگاه مقاومت گلساپوش هستم و افتخار می کنم که عضو این باشگاه هستم و فوتبال ساحلی ام را از همین باشگاه گلساپوش شروع کردم


اولین باری که به تیم ملی دعوت شدید کی بود؟
اولین بار جمعه سال92 بود اقای نادری با بنده تماس گرفت و به بنده گفت که به تیم ملی دعوت شدم

افتخارات شما زیاده لطفا به طور کامل افتخارات خود را بیان کنید؟

در رده باشگاهی مقام دوم لیگ برتر، مقام سومی لیگ برتر، مقام قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور
در رده ملی قهرمانی آسیا ، حضور درجام جهانی 2015 پرتقال، قهرمان تورنمنت بین المللی بوشهر، قهرمانی تورنمنت کشور بلاروس ، بهترین گلر مسابقات تورنمنت بلاروس، قهرمانی تورنمنت کشور چین، قهرمانی و سومی بین قاره ای جهان

بهترین اتفاق سال95 چی بوده؟

بهترین اتفاق سال95 تولد اولین فرزندم و قهرمانی آسیا

بدترین اتفاق سال ٩۵:

ناکامی لیگ برتر امسال گلساپوش به مقام سوم رسید و محرومیت شدیدم که نتونستم امسال4 بازی را برای گلساپوش بازی کنم

نظرتون درباره مسابقات Eurasia؟

برای اولین بار است که این مسابقات برگزار میشود و اهمیت خاصی دارد  این مسابقات بهترین های جهان در این مسابقات حضور دارند انشاله مقاومت گلساپوش نماینده خوبی در این مسابقات باشد

از تیم های رقیب شناخت کافی دارید؟

تا اینجایی که بنده خبر دارم تیم های شرکت کننده در این جام بازیکن های ملی کشورشون هستند و با تمام ان ها رودرو بازی کردم و از بهترین های جهان هستند و کار بسیار سختی داریم

و در پایان حرف اخر؟
 
از زحمات باشگاه مقاومت گلساپوش تشکر میکنم که در راس آن ها برادران عشقان ملک که واقعا زحمات زیادی برای این باشگاه کشیدن از جناب اقای میرحسینی مردخستگی ناپذیر باشگاه تشکر ویژه کنم از جناب اقای میرشمسی سرمربی تیم ملی تشکر میکنم و از تک تک بازیکنان باشگاه تشکر میکنم که با جون و دل برای تیم زحمت می کشند
از خانواده های خودم مادرم و همسرم تشکر می کنم که با دعاشون تونستم تا اینجا برسم از سپاه الغدیر تشکر میکنم که کاری کردند که دغدغه بازیکنان سرباز ما حل شود که از انها قدر دانی میکنم دستشان درد نکند
از تک تک مسئولین استان، استاندار، شهردار، شورای شهر که در ساخت مجموعه بسیار زیبا و بی نظیر سلمان محمود اباد تشکر کنم واقعا زحمت کشیدن خدا خیرشون بده
انشاله باشگاه مقاومت گلساپوش در این مسابقات موفق باشد و در ادامه لیگ بهترین نتیجه را بگیرد و از جنابعالی و همکارانتون هم تشکر میکنم

 

http://eurasia.yazdsport.ir







برچسب ها بیوگرافی حمید بهزادپور کانال تلگرام حمید بهزادپور کلیپ حمید بهزادپور حمید بهزادپور ویکی پدیا حمید بهزادپور متولد حمید بهزادپور و همسرش حمید بهزادپور زندگی نامه حمید بهزادپور پسر حمید بهزادپور سایت رسمی حمید بهزادپور حمید بهزادپور قبل عمل زیبایی حمید بهزادپور ازدواج دختر حمید بهزادپور عکس همسر حمید بهزادپور فیلم حمید بهزادپور آخرین خبر حمید بهزادپور همسر حمید بهزادپور حمید بهزادپور کجاست؟ حمید بهزادپور کیست خانه / ثروت حمید بهزادپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو