loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی حسین مهری بازیگر سریال زمانه همسر حسین مهری عکس عروسی حسین مهری همسر اصلی حسین مهری حسین مهری و دوست دخترش اسم همسر حسین مهری چیست حسین مهری در پ

حسین بازدید : 725 دوشنبه 05 آذر 1397

حسین مهری بازیگر سریال زمانه متولد,عکس حسین مهری بازیگر سریال زمانه,حسین مهری بازیگر سریال زمانه کیست؟,اینستاگرام Instagram حسین مهری بازیگر سریال زمانه ,ارتباط با حسین مهری بازیگر سریال زمانه,حسین مهری بازیگر سریال زمانه کجاست؟, حسین مهری بازیگر سریال زمانه بدون آرایش, حسین مهری بازیگر سریال زمانه کیست,حسین مهری بازیگر سریال زمانه,کانال تلگرام حسین مهری بازیگر سریال زمانه, حسین مهری بازیگر سریال زمانه و همسرش,دختر حسین مهری بازیگر سریال زمانه ,پسر حسین مهری بازیگر سریال زمانه ,خانه / ثروت حسین مهری بازیگر سریال زمانه,شماره تلفن حسین مهری بازیگر سریال زمانه,عکس همسر حسین مهری بازیگر سریال زمانه,سایت رسمی حسین مهری بازیگر سریال زمانه,آخرین خبر حسین مهری بازیگر سریال زمانه, حسین مهری بازیگر سریال زمانه قبل عمل زیبایی,زندگی نامه حسین مهری بازیگر سریال زمانه,بیوگرافی حسین مهری بازیگر سریال زمانه,کلیپ حسین مهری بازیگر سریال زمانه, حسین مهری بازیگر سریال زمانه ازدواج,همسر حسین مهری بازیگر سریال زمانه, حسین مهری بازیگر سریال زمانه ویکی پدیا,فیلم حسین مهری بازیگر سریال زمانه ,

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + ماجرای ازدواج و بازیگری

 

 

حسین مهری متولد 23 آبان 1363 در تهران، بازیگر است

 

دو برادر دارد، سماجتی که داشت باعث شد پایش به بازیگری باز شود، کلا آدم درونگرایی است، به گفته خودش بیش از 20 سال تجربه حضور در تئاتر دارد و فعالیت اش را از سال 77 بصورت جدی شروع کرد

 

عکس حسین مهری + زندگینامه

شروع بازیگری

 

از سال 72 تئاتر را شروع کردم، وارد شدنم به این حرفه کمی عجیب غریب بود

 

اگر یادتان باشد در آن زمان جمعه ها بعدازظهر ساعت 4، شبکه یک همیشه فیلم سینمایی پخش میکرد قبل از این که فیلم شروع شود در ابتدا مینوشت مثلا هدایت فیلم”  قدیم میکند، من با 118 تماس میگرفتم ببینم شماره آن دفتر سینمایی را دارد یا نه بعضی را داشت بعضی را نداشت

 

سرنوشت بایگری با 118

 

بعد به آن دفتر زنگ میزدم و میپرسیدم در دفتر شما فیلمی آماده ی ساخته شدن هست ؟ در این بین نه و آره هایی که شنیدم سرنوشتم برای بازیگری رقم خورد ن هم زمانی بود که با دفتر “حسین فرخی” تماس گرفتم و متوجه شدم فیلمی در دست ساخت و در مرحله ی پیش تولید است آدرس گرفتم که بروم و تست بدهم و فرم پر کنم در حین پرکردن فرم به بخشی رسیدم که نوشته بود معرف و من معرفی نداشتم

 

مدت طولانی را روی ان گزینه مکث کردم و فکر میکردم کاربدی کردم که بدون معرف به انجا آمده ام تا بالاخره کارگردان آمد و دید نیم ساعت است نشسته ام بالای سر یک فرم استخدام و نمیتوانم آن را پر کنم، نگاهی به فرم انداخت و گفت خوب چرا نمینویسی ؟ گفتم چون معرف ندارم خیلی خجالت کشیدم تصورم این بود که کار اشتباهی کردم پرسید تو که معرف نداری چطور این جا را پیدا کرده ای ؟

 

تمام اینهایی که برای شما گفتم برای او هم توضیح دادم حسین فرخی خیلی خوشش اومد که یک نفر با این شیوه جایی را که دوست داشته پیدا کرده و حالا میخواهد شروع کند تا به هدفش برسد

 

بیوگرافی حسین مهری 

محبوبیت

 

شروع او  با سریال زیر هشت سال 89 سیروس مقدم خوب بود و باعث شناخته شدن چهره اش شد، گرچه تا سال 91 بیش از 5 سریال از جمله پایتخت، تا ثریا و نابرده رنج بازی کرد اما هیچ کدام به اندازه سریال زمانه در سال 91 در نقش سینا او را مشهور نکرد

 

ازدواج و تنهایی

 

حسین مهری آذر ماه 1391 ازدواج کرده است

 

میگوید عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم، همسرش در کار هنری نیست

 

عکس حسین مهری + ویدا جوان 

شیطونی در کودکی ؟

 

خیلی زیاد خیلی سرخود و خودرای بودم.هم خودم تصمیم می گرفتم و آرزوهایم بزرگ و وحشتناک بود،پشت کار خیلی زیادی داشتم و خیلی یک دنده بودم و حاضر نبودم به هیچ وجه در کاری کم بیاورم

 

ملاک برای انتخاب نقش ها

 

من سه تا فاکتور اصلی دارم که به شدت برایم مهم است

 

کارگردان، فیلمنامه نویس و نقش، ایده اولم این است که نقش، نقشی باشد که بتوانم خودم در آن تلاش کنم، کارگردان، کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد

 

hosseinmehri-photokade (5)

سعی می کنم بروز باشم

 

سعی می کنم به روز باشم و اتفاقات، اطلاعات و دانش کارم را دنبال می کنم

 

این به روز بودن از راه های متفاوت و البته مرسومی شکل می گیرد. راه هایی مثل کتاب خواندن، نشریات را مطالعه کردن و فیلم دیدن که مخصوصا برای این آخری خیلی زمان می گذارم فیلم دیدن و رمان خواندن تاثیر فوق العاده محسوسی روی کیفیت کار می گذارند

 

دوستان نزدیک و تنهایی

 

خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم

 

دوستانی مانند امیر جعفری و کامبیز دیرباز و خیلی دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر می شناسیدشان اما عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم

 

شغل دیگر

 

تنها کار من بازیگری است و فقط از این راه زندگی می کنم

 

سریال ها :

 

● سرزمین کهن (۱۳۹۵_۱۳۸۷،کمال تبریزی )

● همه چیز آنجاست (۱۳۹۳، شهرام شاه حسینی)

● معراجی ها (۱۳۹۳، مسعود ده نمکی)

● زمانه (۱۳۹۱، حسن فتحی)

● بالهای خیس (۱۳۹۱، عباس رنجبر)

● پنجره (۱۳۹۰، قدرت الله صلح میرزایی)

● تا ثریا (۱۳۹۰، سیروس مقدم)

● پایتخت (۱۳۸۹، سیروس مقدم)

● نابرده رنج (۱۳۸۹، علیرضا بذرافشان)

● زیر هشت (۱۳۸۹، سیروس مقدم)

 

فیلم سینمایی

 

● زرد (۱۳۹۵مصطفی تقی زاده)

● ماجرای نیمروز (۱۳۹۵محمدحسین مهدویان)

● چراغ های ناتمام (۱۳۹۵مصطفی سلطانی)

 

دستیار دوم کارگردان

 

● فیلم سینمایی بن بست (۱۳۸۷)

 

منشی صحنه

 

● فیلم سینمایی بن بست (۱۳۸۷)

https://photokade.com







برچسب ها حسین مهری بازیگر سریال زمانه متولد عکس حسین مهری بازیگر سریال زمانه حسین مهری بازیگر سریال زمانه کیست؟ اینستاگرام Instagram حسین مهری بازیگر سریال زمانه ارتباط با حسین مهری بازیگر سریال زمانه حسین مهری بازیگر سریال زمانه کجاست؟ حسین مهری بازیگر سریال زمانه بدون آرایش حسین مهری بازیگر سریال زمانه کیست حسین مهری بازیگر سریال زمانه کانال تلگرام حسین مهری بازیگر سریال زمانه حسین مهری بازیگر سریال زمانه و همسرش دختر حسین مهری بازیگر سریال زمانه پسر حسین مهری بازیگر سریال زمانه خانه / ثروت حسین مهری بازیگر سریال زمانه شماره تلفن حسین مهری بازیگر سریال زمانه عکس همسر حسین مهری بازیگر سریال زمانه سایت رسمی حسین مهری بازیگر سریال زمانه آخرین خبر حسین مهری بازیگر سریال زمانه حسین مهری بازیگر سریال زمانه قبل عمل زیبایی زندگی نامه حسین مهری بازیگر سریال زمانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو