loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی فائزه دوست دختر ارشاد ارشاد و دوست دخترش فائزه بیوگرافی فائزه همسر ارشاد عکس ارشاد خواننده و دوست دخترش ارشاد اکبری و دوست دخترش ارشاد و همسرش دا

حسین بازدید : 1746 شنبه 10 آذر 1397

پسر فائزه دوست دختر ارشاد ,خانه / ثروت فائزه دوست دختر ارشاد,همسر فائزه دوست دختر ارشاد, فائزه دوست دختر ارشاد کیست, فائزه دوست دختر ارشاد ویکی پدیا,بیوگرافی فائزه دوست دختر ارشاد,کانال تلگرام فائزه دوست دختر ارشاد,عکس همسر فائزه دوست دختر ارشاد,ارتباط با فائزه دوست دختر ارشاد, فائزه دوست دختر ارشاد قبل عمل زیبایی, فائزه دوست دختر ارشاد و همسرش, فائزه دوست دختر ارشاد ازدواج,کلیپ فائزه دوست دختر ارشاد,فائزه دوست دختر ارشاد,زندگی نامه فائزه دوست دختر ارشاد,فیلم فائزه دوست دختر ارشاد ,آخرین خبر فائزه دوست دختر ارشاد,اینستاگرام Instagram فائزه دوست دختر ارشاد ,عکس فائزه دوست دختر ارشاد,شماره تلفن فائزه دوست دختر ارشاد,دختر فائزه دوست دختر ارشاد ,فائزه دوست دختر ارشاد کجاست؟,فائزه دوست دختر ارشاد کیست؟, فائزه دوست دختر ارشاد بدون آرایش, فائزه دوست دختر ارشاد متولد,سایت رسمی فائزه دوست دختر ارشاد,

 

بیوگرافی ارشاد اکبری خواننده و همسرش فائزه + عکس

 

 

ارشاد اکبری متولد 13 اردیبهشت 1374 در تهران، خواننده است

 

او لقبش را ارشاد پسر سیزده نامیده و طرفدارانش از او بعنوان ارتش تک نفره نام می برند، می گوید سبکش دیس لاو نیست، یکبار شکست عشقی خورده و متاهل است

 

تاریخ تولدش در شناسنامه 12 اردیبهشت درج شده است

 

بیوگرافی ارشاد اکبری خواننده + زندگی شخصی با عکس جدید

 

شروع فعالیت

 

مثل لغب خوانندگان رپ فعالیت اش را با گوش دادن به رپ های خارجی و شروع علاقمندی از طریق بیت و موزیک سازی مبتدی شروع کرد و سپس با استودیو استار رکورد طی مسیر نموند

 

از جمله اهنگهای پخش شده از ارشاد : ادم برفی – فراری – پاتوق – آرامش – تیک عصبی و … می تواند اشاره کرد

 

شعر نوشتن

 

واسه شعر نوشتن بیشتر به داستان های واقعی متکی می شم، مثلا یه داستان عشق و عاشقی را از یه کسی می شنوم و بر اساس اون داستان شعرهامو میگم

 

عکس ارشاد و همسرش فائزه

عکس ارشاد خواننده و همسرش + بیوگرافی کامل

 

چرا 13

 

سیزدهم روز تولد من هست و بیشتر اتفاقات زندگی که نمیدونم چجوری و بر چه اصولیه بیشتر در سیزدهما اتفاق افتاده، مثلا من با عشقم تو سیزدهم آشنا شدم

 

خواننده خوب

 

من توی ایران واقعا امیر تتلو را قبول دارم چون زحمت کشیده و هم یک اسطورست چون همه جوره داره می خونه و همه چی بلده و موسیقی را درک میکنهه من از این آدم واقعا خوشم می آد

 

عکس بیوگرافی کامل ارشاد خواننده دیس لاو

 

ازدواج

 

ارشاد با دختری بنام فائزه سال 94 در یک مهمانی آشنا شد که در نهایت این دوستی و رابطه به ازدواج ختم شد ، ارشاد قبلا از آشنایی فائزه با دختر دیگری در ارتباط بود

 

هدف آخر در موسیقی

 

هدف من تو موسیقی مجاز شدن یا چیزای دیگه نیست دوس دارم اون موقع که تاثیر کاملو رو مخاطبام گذاشتم کارمو کامل بذارم کنار ، دوس دارم کارام درک بشه همین

 

عکس ارشاد و همسرش فائزه

عکس همسر ارشاد خواننده + زندگینامه

 

علایق

 

● غذا که عاشق ماکارانی هست
● رنگ آبی مشکی را بیشتر از همه رنگا دوست دارد
● تیم مورد علاقه اش بارسلونا اسپانیا است
● ورزش هم والیبال ، شنا و فوتبال را پیگیری میکند

 

اوقات فراغت

 

بیشتر مطالع می کنم یا سفر میکنم، هر دوماه یکبار یه شمار رو حداقل می ریم، واقعا به شمال علاقه دارم و خیلی به سفر می رم واقعا واسه روحیه خوبه و اگر وقت داشته باشم مطالعه می کنم

 

عکس ارشاد اکبری خواننده

 

درگیری با مهراب

 

ارشاد متولد سال 74 و حسین زینالی معروف به مهراب متولد 73 بر خلاف فعالیت هنریشون اغلب در حال هتک حرمت یکدیگر هستند و در مورد نحوه خواندن یکدیگر انتقادات خارج از دایره ادب دارند

 

این دو در گردهمایی در پارک آب و آتش نزدیک بود با بکدیگری درگیری فیزیکی ایجاد کنند

 

https://photokade.com/







برچسب ها پسر فائزه دوست دختر ارشاد خانه / ثروت فائزه دوست دختر ارشاد همسر فائزه دوست دختر ارشاد فائزه دوست دختر ارشاد کیست فائزه دوست دختر ارشاد ویکی پدیا بیوگرافی فائزه دوست دختر ارشاد کانال تلگرام فائزه دوست دختر ارشاد عکس همسر فائزه دوست دختر ارشاد ارتباط با فائزه دوست دختر ارشاد فائزه دوست دختر ارشاد قبل عمل زیبایی فائزه دوست دختر ارشاد و همسرش فائزه دوست دختر ارشاد ازدواج کلیپ فائزه دوست دختر ارشاد فائزه دوست دختر ارشاد زندگی نامه فائزه دوست دختر ارشاد فیلم فائزه دوست دختر ارشاد آخرین خبر فائزه دوست دختر ارشاد اینستاگرام Instagram فائزه دوست دختر ارشاد عکس فائزه دوست دختر ارشاد شماره تلفن فائزه دوست دختر ارشاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو