loading...

بست بیوگرافی

مهدی خزلبانی کیست؟,مهدی خزلبانی کجاست؟,بیوگرافی مهدی خزلبانی, مهدی خزلبانی بدون آرایش, مهدی خزلبانی متولد,کانال تلگرام مهدی خزلبانی,دختر مهدی خزلبانی ,آخرین خبر مهدی خزلبانی,عکس مهدی خزلبانی,پسر مهدی

حسین بازدید : 1329 پنجشنبه 29 آذر 1397

مهدی خزلبانی کیست؟,مهدی خزلبانی کجاست؟,بیوگرافی مهدی خزلبانی, مهدی خزلبانی بدون آرایش, مهدی خزلبانی متولد,کانال تلگرام مهدی خزلبانی,دختر مهدی خزلبانی ,آخرین خبر مهدی خزلبانی,عکس مهدی خزلبانی,پسر مهدی خزلبانی ,مهدی خزلبانی,شماره تلفن مهدی خزلبانی, مهدی خزلبانی قبل عمل زیبایی,زندگی نامه مهدی خزلبانی, مهدی خزلبانی کیست,ارتباط با مهدی خزلبانی,فیلم مهدی خزلبانی ,کلیپ مهدی خزلبانی, مهدی خزلبانی ویکی پدیا, مهدی خزلبانی ازدواج,همسر مهدی خزلبانی,سایت رسمی مهدی خزلبانی,عکس همسر مهدی خزلبانی,خانه / ثروت مهدی خزلبانی, مهدی خزلبانی و همسرش,اینستاگرام Instagram مهدی خزلبانی ,

برای خواندن بیوگرافی مهدی خزلبانی به ادامه مطلب مراجعه فرمایین

هنرمندی که از 12سالگی وارد عرصه تئاتر شد و روز به روز پله های ترقی را در این عرصه طی نمود تا به مرحله ای رسید که حالا یک سالن و یک نمایش با حضور این هنرمند طی 3سال متوالی، روزهای شلوغ و گرم خود را در تئاترهای کمدی سپری می کند و این بازیگر، هنرمند کسی نیست جز مهدی خزلبانی ...

 (بازیگر تئاترهای کمدی بچه های کوچه پشتیامیرارسلان در کافی شاپ ,دراکولا در کافی نت و هرچی شما بگید و ......!)

محمد مهدی خزلبانی متولد 1354 فرزند بزرگ خانواده است او یک خواهر و یک برادر دارد.

لیسانس رشته نمایش، گرایش "بازیگری- كارگردانی" از دانشگاه "هنر و معماری" واحد تهران مركز سال 80

 

كار تئاتر را اولین بار سال 64 كلاس پنجم دبستان  شروع  کرد.

و  هم اکنون این هنرمند کشورمان  در سالن سینما تاتر گلریز (هرچی شما بگید)  مشغول کار هستند و این ماییم که از کارشان لذت تمام را میبریم و از دور تحسینشان میکنیم!!!

تهیه و تنظیم: شانا

http://mehdi-khezelbani.mihanblog.com/post/2

با سلام خدمت دوستای گل و هواداران مهدی خزلبانی:

این مصاحبه ای که در خدمت شما است حاصل تلاش ما 3نفر و گذشت ساعتهاست که به خاطر شما عزیزان بوده تا بتونیم شمارو خوشحال کنیم! این مصاحبه روز 5شنبه مورخ 1/2/1390 از ساعت 19:35 تا 8:35 ادامه داشته....! امیدواریم که این تلاش های ما بتونه شما عزیزان را خوشحال کنه......!!!! دوستان عزیز به زووودی صدا و فیلم هم در پست جدیدی قرار میگیره! منتظر ما باشید....

این شما و این مصاحبه جنجالی با مهدی خزلبانی:

با سلام خدمت هنرمند عزیزمون آقای خزلبانی!

آقای خزلبانی: سلام بر شما

نمیخوایم سوالات تکراری ازتون بپرسیم ولی متاسفانه یک سری سوالات پایه ای هست که حتما باید پرسیده بشه

بله درسته بفرمایید

اسم کاملتون چیه؟

من محمد مهدی خزلبانی هستم

متولد چه سالی هستین؟

6 شهریور 1354

متاهلید یا مجرد؟

من مجردم!

تحصیلاتتون؟

من فارغ التحصیل رشته ی بازیگری,کارگردانی دانشگاه هنرهای معماری مقطع کارشناسی هستم

از کی به این کار علاقه مند شدید؟

والا این سوال خیلی جا داره واسه فکر کردن... من از بچگی علاقه به بازی داشتم یعنی از دوران کودکی بازی می کردم ولی نه به انگیزهاینکه بازیگر بشم ولی بازیو خیلی دوست داشتم حتی وقتی فیلمی میدیدم وقتی تنها میشدم یه بازی خیالی شروع میکردم ولی با همون شخصیت ها.... حدود سال 63 من پنجم دبستان بودم تله تئاتری از تلویزیون پخش کرد به نام مرگ دیگری (کاری از محسن مخملباف) من اینو که دیدم خیلی خوشم اومد! با اینکه کار به نسبت سن من سنگین بود اما من اون موقع خیلی از اون کار خوشم اومد و این نمایش که تموم شد من نشستم هرچی یادم بود نوشتم فرداش که رفتم مدرسه . اون زمان هم یه معلم تربیتی داشتیم که همیشه به من میگفت تنبلی و تو کارای تربیتی شرکت نمیکنی و واقعا من اون موقع تیاتر کار نکرده بودم و فردای اونروز رفتم گفتم آقا شما که انقدر به من میگی کار بیا اینم کار گفتم میخوام تیاتر کار کنم! گفت باشه! منم فرداش 2 .3 تا از دوستارو جمع کردم اون زمان هم نمیدونستم کاری که دارم میکنم کارگردانیه یکی هم آوردم گفتم تو هم کارگردان با اینکه همه کارهارو خودم داشتم می کردم اصلا نمی دونستم کارگردان چی هست؟ چیکار میکنه؟ و همون کار رو رفتم رو صحنه و اولین کارم هم هموون بود! و بعدش همون سال چند کار دیگه واسه مدرسه کردم و اون زمان چندتا نوار سیاه بازی داشتم که از روی اونها شروع کردم نوشتن و بردم مدرسه میخواستم اجرا کنم که قرار شد چون طولانی بود تو دو روز باید اجرا میکردم! امروزو که اجرا کردم مدیرمون اومد گفت دست شما درد نکنه دیگه نمیخواد شما اجرا کنید!!!! چرا؟ چون اون زمان من نمی فهمیدم دارم چی میگم ولی بعد ها که نمایشنامرو خوندم فهمیدم مدیره حق داشته چون چه چیزایی بود که من اونجا گفته بودم چون میدیدم مردم میخندن فکر میکردم حتما خوبه دیگه!!!! و دیگه بعد اون شد که اومدم راهنمایی گروه تیاتر مدرسه دست من بود بعدم رفتم هنرستان برق خوندم که چه مصیبتی هم کشیدم چون اصلا علاقه نداشتم اون زمان هم کسی نبود منو راهنمایی کنه!!!ا اونجا شد که سال 1363 بود که رفتم دانشگاه سال 73!!!

آیا به کار دیگری در کنار این کار مشغولید؟

خیر

خونتون به محل کارتون نزدیکه؟

آره نزدیکه!

بیشتر دوست دارین توی کدوم سالن اجرا داشته باشید؟

فرقی نداره

حالا که دارین هر شب اجرا میکنید و همون دیالوگهای تکراری رو میگین خسته نمیشین؟

نه!!!

واقعا؟

آره به کسانی که این سوال رو از من میپرسن مثال همون راننده اوتوبوس رو واسشون میزنم! اون هر روز داره یه مسیر رو میره و بر میگرده خسته نمیشه؟ نه! چون مسافراش متفاوتن! مسیر یکیه ولی تنوع نوش وجود داره! درسته اونم خسته کنندس نمیشه گفت نیست ولی انقدر تنوع داره که آدمو دلزده نکنه....!

حالا اینهمه دیالوگ های طولانی و تند رو گفتن واستون سخت نیست؟

نه همش تمرینه!!!!!!

سخت ترین قسمت کارتون کجاست؟؟

شب اولین اجرا چون شما نمیدونی مردم ببینن خوششون میاد؟میخندن؟ ولی اگر بخواین از نظر کلی بپرسین سختیه کار ما چیز دیگه ایه! مهم اینجاست که شما از تمام کارهای روزمرتون میفتین! روز در اختیارتونه... ولی هیچ جایی برای تفریح ندارین! علت داره... چون شما تفریح مردمی......   عروسی دعوتی؟نمیتونی بری! مهمونی دعوتی؟ نمیتونی بری! مریضی؟ نمیتونی نیای سر اجرا! مسافرت به هیچ عنوان!!! و این سخت ترین قسمت کار ماست!

پس چرا این کارو انجام میدین؟

همش علاقه است!!! علاقه نباشه نمیشه!!!اما قشنگترین قسمتش اینه که میخوای حستو به بقیه نشون بدی این خیلی قشنگه!

 

اگه خدایی نکرده اتفاقی براتون بیفته که واقعا قادر به انجام کار نباشید چیکار میکنید؟؟؟شاید جوری نباشه که بتونید شاد باشید چیکار میکنید؟

هیچی باید بیای رو صحنه و شاد باشی!!!!!!!!!! بله برای من اتفاق افتاده بود... من مادر بزرگم فوت کرده بود و من واقعا با مادر بزرگم زندگی میکردم و اونشب مجبور بودم برم رو صحنه و شاد باشم!!!!! ولی مگر اینکه اتفاقی بیفته که شما نتونی بری رو صحنه من خودم سر امیر ارسلان در کافی شاپ 2روز دلم درد میکرد که از درد رفتم بیمارستان که دکتر گفت آپاندیست اود کرده و اگه تا حالا نترکیده شانس آوردی!!!که من 7 صبح فرداش زنگ زدم آقای جعفری و اونشب رو تعطیل کردن... با یکی از دوستان که 2سال هرشب کارو دیده بود تمرین کردن از فرداش اجرا کردن!!!منم 2 هفته سر کار نرفتم!!!!!

تیاتر گلریز چطوره؟

سوال های سیاسی نپرس!!!

کمی از ساحره سوزان برامون بگین

فوق العاده بود من سالها بود همچین کاری رو نکرده بودم کارگردان مجید جعفری جمعی از بازیگرای خوب که واقعا کار خوبی بود فضا کاملا جدی 2 ساعت و نیم نمایش جوری بود که بعضی ها چیپس باز میکردن خیره میشدن چیپس میموند تا آخرش نمیخوردن!!! جوری بود تماشاچی پلک نمیزد!!!

از چه رنگی خوشتون میاد؟

من همه رنگیو دوست دارم! اگه سیاسی نباشه سبز/ آبی/.... هر رنگی ولی جیغش رو دوست دارم!

از چه عددی خوشتون میاد؟

الان میخوای بگم 4؟؟؟؟ اسی 4 رو دوس داره ولی خود من تا حالا فکر نکردم که چه عددی رو دوست دارم!!!

نظرتون راجعبه وبلاگتون چیه؟؟؟

وبلاگم خیلی خوبه!!!!!! از شما ممنون!!!! اگه بازم عکس میخواین من در خدمتم!!!

و حالا من چند کلمه میگم شما راجب هر کدوم نظرتونو بگین

فرشید رهبری: رفیق خوب

مجید جعفری: کارگردان خوب

احسان کریمی: دوست قدیمی

طرفداران: مخلص همگی

اسی: (پس از مدتی فکر کردن) مردم باید بگن

پیکان جوانان گوجه ای: دستمایه ی خوب

سینما تیاتر گلریز: خیلی وقته دارم توش کار کیکنم

ایران:  سرزمینم! هنر نزد ایرانیان است و بس

حرف ج:توی قشری که من اسی رو ازش پیدا کردم تلفظش با مزس!

عدد 4:خیلی اتفاقی بوجود اومد!

محمدرضا اسماعیلی:یکی از همکاران

بزرگترین سوتی ای که تو اجراهاتون داشتید چی بوده؟

سوتی که زیاد بوده ولی خوب بعضی اوقات شده دیالوگ درست نچرخیده یه چیزایی گفته شده که واقعا درست نبوده ولی خوب این مسعله بیشتر واسه دوستام بوده زیاد واسه خودم اتفاق نیفتاده!!

بهترین و بد ترین خاطرتون از اجرا چی بوده؟

بد ترین که گفتم همون مادر بزرگم فوت کرد بود ولی بهترینو میشه گفت هرشب واسه ی خودش یه خاطرس!

تا حالا شده وسط اجرا خندتون بگیره؟

تا دلت بخواد ولی باز اینجا اگر  خندت بگیره میخندی بقیه هم باهات میخندن ولی من شده سر ساحره سوزان انقدر خودمو کنترل کردم که تمام عضلاتم درد گرفته!

از چه خصوصیت اسی خوشتون میاد؟

اسی خیلی همه چیزش سادس جدا از "هارت و پورتش" خیلی سادس هی ادعای هیکل میکنه هی دست به تیزیه ولی من اینهمه اکرا کردم شما تا حالا از اسی تیزی ندیدین همیشه ژستشه!!! من این سادگیه اسی رو خیلی دوست دارم!!!

اگر حرفی واسه طرفداراتون دارین بفرمایید:

من میخوام به همه بگم برن همه ی تیاتر هارو ببینن چه جدی چه طنز میخوام بگم اگر علاقه دارن حتما ببینن و حتما نقد کنن خیلی خوبه!!!

و حالا برای آخر اگه میشه با لهجه ی اسی براموون یه جمله بگین(برای طرفداراتون بگین خوشحال بشن):

لحجه ی اسی چه جوری میخواد بره تو وبلاگ؟؟؟؟؟

.

.

.


و در آخر از آقای خزلبانی نهایت تشکر را داریم که وقتشونو در اختیار ما گذاشتن و با حوصله ی تمام جواب تمام سوال هارو دادن!!!! در اینجا میگیم واقعا متشکریم!!! یا کلاجتیم!!!

منتظر کار های بعد ما باشید!!!!!!!!

 فراز.شانا.عطرا....

 

http://mehdi-khezelbani.mihanblog.com/post/8








برچسب ها مهدی خزلبانی کیست؟ مهدی خزلبانی کجاست؟ بیوگرافی مهدی خزلبانی مهدی خزلبانی بدون آرایش مهدی خزلبانی متولد کانال تلگرام مهدی خزلبانی دختر مهدی خزلبانی آخرین خبر مهدی خزلبانی عکس مهدی خزلبانی پسر مهدی خزلبانی مهدی خزلبانی شماره تلفن مهدی خزلبانی مهدی خزلبانی قبل عمل زیبایی زندگی نامه مهدی خزلبانی مهدی خزلبانی کیست ارتباط با مهدی خزلبانی فیلم مهدی خزلبانی کلیپ مهدی خزلبانی مهدی خزلبانی ویکی پدیا مهدی خزلبانی ازدواج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو