loading...

بست بیوگرافی

اینستاگرام Instagram مسعود صابری خواننده ,کلیپ مسعود صابری خواننده, مسعود صابری خواننده و همسرش,زندگی نامه مسعود صابری خواننده,خانه / ثروت مسعود صابری خواننده, مسعود صابری خواننده بدون آرایش,سایت رسمی

حسین بازدید : 401 شنبه 01 دی 1397

اینستاگرام Instagram مسعود صابری خواننده ,کلیپ مسعود صابری خواننده, مسعود صابری خواننده و همسرش,زندگی نامه مسعود صابری خواننده,خانه / ثروت مسعود صابری خواننده, مسعود صابری خواننده بدون آرایش,سایت رسمی مسعود صابری خواننده,دختر مسعود صابری خواننده ,عکس مسعود صابری خواننده,عکس همسر مسعود صابری خواننده,پسر مسعود صابری خواننده ,مسعود صابری خواننده,کانال تلگرام مسعود صابری خواننده,مسعود صابری خواننده کجاست؟,مسعود صابری خواننده کیست؟,همسر مسعود صابری خواننده,فیلم مسعود صابری خواننده ,آخرین خبر مسعود صابری خواننده, مسعود صابری خواننده ویکی پدیا, مسعود صابری خواننده ازدواج,ارتباط با مسعود صابری خواننده,شماره تلفن مسعود صابری خواننده,بیوگرافی مسعود صابری خواننده, مسعود صابری خواننده کیست, مسعود صابری خواننده قبل عمل زیبایی, مسعود صابری خواننده متولد,

بیوگرافی دکتر مسعود صابری پزشک و خواننده + عکس شخصی

 

 

دکتر مسعود صابری، متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات است

 

او را باید یکی از متمایزترین دکرتای حال حاضر درایران بدانید، آقای دکتر علاقه مند به شعر و ادب فارسی است و جدیدا وارد حوزه خوانندگی نیز شده است و یک اهنگ نیز منتشر کرده است

 

وی متولد ماه خرداد می باشد

 

عکس دکتر مسعود صابری پزشک و خواننده + بیوگرافی کامل

از تلویزیون تا پارتی

 

دکتر مسعود صابری پسرخاله رسول صدرعاملی کارگردان و استاد مشهور هنری می باشد، که حضورش بعنوان کارشناس پزشکی در کنار مجری توانایی چون فرزاد حسنی چهره اش را به شهرت رساند

 

اکت و پر انرژی

 

اکت و بیان او با تمام دکترهایی که تا به حال به تلویزیون آمده اند، فرق دارد. او جلوی دوربین راحت است و در مقابل مجری انرژیکی چون فرزاد حسنی کم نمی آورد.

 

عکس دکتر مسعود صابری و شهره سلطانی

عکس دکتر مسعود صابری پزشک و خواننده شهره سلطانی + بیوگرافی کامل

کلاس بازیگری

 

من بسیار خوشحال هستم که در برنامه اکسیر، فرزاد حسنی رو به روی من است و این اتفاق برای من سخت بود برای این که در برنامه اکسیر یک مقداری مسلط تر باشم با همه گرفتاری های کاری، یک سال کلاس فن بیان و اکت و بازیگری رفتم 

 

خوانندگی

 

خدا به هر کسی نعمتی داده و به من صدای خوب عطا کرده که در آینده نزدیک آلبوم من هم بیرون خواهد آمد، در دی ماه 95 اولین آهنگ رسمی خودم را با نام دلتنگی و با همکاری علیرضا افکاری موزیسین منتشر کردم

 

عکس کودک دکتر مسعود صابری

عکس کودک دکتر مسعود صابری + زندگینامه کامل

خانواده هنری + علاقه به هنر

 

من اول پزشک شدم و بعد به سمت هنر رفتم

 

علی سرتیپی (تهیه کننده سینما) دایی من است و رسول صدرعاملی (کارگردان سیما)، پسرخاله من، از دوران نوجوانی من بین هنرمندان بزرگ شده ام و با این قصه بیگانه نبودم. از طرفی چون در دوران دبیرستان قاری قرآن بودم صدایم تقویت شد و به سمت موسیقی رفتم

 

آرزو

 

من سال ها آرزو داشتم که برنامه بسازم که هنرمندان بیایند و در مورد بیماری ها با هم صحبت کنیم. حالا تمام آن ایده آل های ذهنی من در اکسیر به حقیقت پیوسته است

 

عکس دکتر مسعود صابری و رامبد جوان 

عکس دکتر مسعود صابری و رامبد جوان + بیوگرافی کامل

نجات کودک غرف شده در آب

 

برنامه اکسیر که در استودیویی حوالی پارک سرخه حصار تهران، در حال ضبط قسمت هفتم بودند که شیون مادری که کودک ۳ ساله‌ اش در بیرون از استودیو برنامه و در آب‌ نما غرق شده بود، موجب نگرانی عوامل و تماشاگران برنامه شد

 

دکتر مسعود صابری، از جراحان مغز و اعصاب کشور مهمان برنامه فرزاد حسنی بود که در پی این اتفاق بلافاصه به همراه مجری و عوامل برنامه به محل حادثه رفته و با پسربچه‌ ای مواجه شدند که به دلیل پرت شدن در درون آب‌ نمایی آلوده، نفس نمی‌ کشد و بی جان افتاده است در نهایت با اقدامات لازم دکتر صابری جهت احیای کودک بی جان، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت

 

عکس دکتر مسعود صابری و افسانه بایگان

عکس دکتر مسعود صابری و افسانه بایگان + بیوگرافی کامل

سبک گفتار متفاوت

 

اصولا ماهیت مسائلی که انسان از آن بی اطلاع است، خشک و کسل کننده است

 

اما مخاطب چون به سلامتی خودش علاقه مند است، پای برنامه های پزشکی می نشیند. هر کس برای بیان حرف هایی که می خواهد بزند روشی دارد، مثلا یک نفر رسمی حرف می زند، یک نفر با آب و تاب تعریف می کند و… همه این ها بستگی به کاراکتر خود شخص دارد

 

من از گذشته دوست داشتم این ضعف آموزش مسائل پزشکی را چه در رفتارم، چه در صحبت با مریض هایم، در میهمانی ها و… برطرف کنم. حالا شاید برحسب تصادف تهیه کننده از دکتر مسعود صابری که جراح مغز و اعصاب هم است، استفاده کرد تا با زبان ساده تر و مردم پسندتر این مسائل بیان شود

 

 

https://photokade.com/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C/







برچسب ها اینستاگرام Instagram مسعود صابری خواننده کلیپ مسعود صابری خواننده مسعود صابری خواننده و همسرش زندگی نامه مسعود صابری خواننده خانه / ثروت مسعود صابری خواننده مسعود صابری خواننده بدون آرایش سایت رسمی مسعود صابری خواننده دختر مسعود صابری خواننده عکس مسعود صابری خواننده عکس همسر مسعود صابری خواننده پسر مسعود صابری خواننده مسعود صابری خواننده کانال تلگرام مسعود صابری خواننده مسعود صابری خواننده کجاست؟ مسعود صابری خواننده کیست؟ همسر مسعود صابری خواننده فیلم مسعود صابری خواننده آخرین خبر مسعود صابری خواننده مسعود صابری خواننده ویکی پدیا مسعود صابری خواننده ازدواج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو