loading...

بست بیوگرافی

ارتباط با سعید غفرانی,سعید غفرانی کیست؟,کانال تلگرام سعید غفرانی, سعید غفرانی بدون آرایش, سعید غفرانی و همسرش,خانه / ثروت سعید غفرانی,همسر سعید غفرانی,کلیپ سعید غفرانی,بیوگرافی سعید غفرانی,عکس همسر سع

حسین بازدید : 617 جمعه 07 دی 1397

ارتباط با سعید غفرانی,سعید غفرانی کیست؟,کانال تلگرام سعید غفرانی, سعید غفرانی بدون آرایش, سعید غفرانی و همسرش,خانه / ثروت سعید غفرانی,همسر سعید غفرانی,کلیپ سعید غفرانی,بیوگرافی سعید غفرانی,عکس همسر سعید غفرانی,سعید غفرانی,شماره تلفن سعید غفرانی, سعید غفرانی متولد,دختر سعید غفرانی ,سایت رسمی سعید غفرانی,آخرین خبر سعید غفرانی,فیلم سعید غفرانی ,عکس سعید غفرانی,اینستاگرام Instagram سعید غفرانی , سعید غفرانی کیست, سعید غفرانی ازدواج, سعید غفرانی ویکی پدیا,پسر سعید غفرانی , سعید غفرانی قبل عمل زیبایی,سعید غفرانی کجاست؟,زندگی نامه سعید غفرانی,

چهره سال 93 صنعت ساختمان با نظرسنجی سایت صما از کاربران خود تا پایان امسال معرفی خواهد شد. این نظرسنجی از روز شانزدهم اسفندماه در این سایت آغاز می‌شود. در این سری مطالب به معرفی نامزدهای چهره سال با رزومه رسانه‌ای آنها خواهیم پرداخت.

                                                                                                       

معرفی کوتاه:

سعید غفرانی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

 

تحصیلات:

کارشناسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای دانشگاه تهران

دکترای شهرسازی دانشگاه علوم و تحقیقات

 

سوابق شغلی:

شهردار مناطق چهار و شش تهران

قائم مقام معاونت شهرسازی شهرداری تهران

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان آب منطقه‌ای تهران

 

مواردی از حضور غفرانی در رسانه‌ها در سال 93:

13 دی

«علاءالدين» در دسترس نيست

شرق- مناقشه در علاءالدين برسر دوطبقه منفي سه و هفت بوده است. طبقه منفي سه پارکينگ بوده، اما براساس توافق مالک با شهرداري قرار مي شود مالک پارکينگ را در ساختماني در پاساژ مجاور تامين کند و در نتيجه همين طبقه هم تبديل به تجاري مي شود. طبقه هفت به گفته گيل آبادي، معاون اطلاع رساني شهرداري تهران به صورت غيرمجاز ساخته شده است. حاج رضا علاءالدين، مالک اين پاساژ، از ابتداي سال ٩٣ شروع به فروش ١١٠ واحد طبقه هفت مي کند. واحد ها از ٨٠٠ ميليون تا يک ميليارد و ٣٠٠ميليون تومان به صورت اقساط واگذار مي شود. کسبه مي گويند در زمان خريد مالک نامه اي را به آنها نشان داده که مي گويد با شهردار منطقه براي ساخت اين واحد توافق کرده است؛ توافقي که اين روزها مسوولان شهري از آن اظهار بي اطلاعي مي کنند اما اسناد در اختيار خبرنگار «شرق» حکايت از آن دارد که امضاي سعيد غفراني، رييس سازمان نظام مهندسي استان تهران، سهيلاصادق زاده، مديرکل شهري و ساختمان شهرداري تهران در رابطه با اجراي طبقات هفتم و هشتم و اخذ مجوز آن ديده مي شوند هر چند شهرام گيل آبادي در گفت و گو با«شرق» عنوان مي کند: در رابطه با طبقه هفتم شهرداري هيچ موافقتي با مالک نداشته است و تنها توافق در رابطه با تبديل پارکينگ به تجاري بوده که مالک آن را اجرا نکرده، در نتيجه مجوز و پايان کار هم نگرفته است.
اما در نامه سعيد غفراني، رييس سازمان نظام مهندسي استان تهران به سهيلاصادق زاده، مديرکل شهري و ساختمان شهرداري تهران به شماره نامه ١١٠/٩٣/٣١٧٨٦ در تاريخ ٢٧مهر ٩٣ با عنوان«رفع توقف» آمده است که ادامه عمليات ساختماني جهت مقاوم سازي و اجراي طبقات هفتم و هشتم که مجوز آن کسب گرديده بلامانع است.

 

15 دی

ماجراي پاساژ علاء الدين ادامه دارد

اعتماد- مالك پاساژ علاءالدين تاكيد دارد در ساخت طبقه هفتم تمامي مقررات ساختماني را رعايت كرده و بر اساس مجوزهاي صادره از ناحيه شهرداري منطقه اقدام كرده است. عسگري پيش بين، وكيل پايه يك دادگستري و وكيل علاءالدين روز گذشته با رونمايي اسناد در اين زمينه به مهر گفت: رياست سازمان نظام مهندسي به عنوان مرجع عالي صلاحيت دار در اين زمينه طي نامه شماره ٣١٧٨٦/٩٣/١١٠مورخ ٢٧/٧/٩٣ خطاب به مديركل محترم معماري و ساختمان شهرداري تهران اجراي طبقات هفتم و هشتم را بر اساس موازين و اصول فني تشخيص و آن را بلامانع اعلام داشت و نيز مديركل معماري و ساختمان شهرداري تهران طي نامه به شماره ٨٦٩٩٤٢/٨١١ مورخ ١١/٨/٩٣ به صراحت ادامه عمليات ساختماني در طبقه هفتم را بلامانع اعلام كرد.
پيش بين افزود: همچنين شهردار وقت منطقه ١١در تاريخ ٩ آذر ٩٢ طي گزارشي به شماره ٤٠٨٠٥/١١/٥١١ به صراحت به قانوني بودن ساخت و ساز تاكيد داشته و نيز ساخت و ساز در طبقه هفتم را مطابق با اصول فني، شهرسازي و مجوزهاي صادره با رعايت حقوق دولت اعلام كرده است. اما سعيد غفراني، رييس سازمان نظام مهندسي استان تهران يكي از مديراني كه گفته مي شود ساخت طبقه هفتم پاساژ علاء الدين را از لحاظ فني و مقاوم سازي بلامانع تشخيص داده است، با تكذيب اين ادعا به «اعتماد» گفت: ما به نوعي خودمان اين بحث را مطرح كرديم. يعني گويا مالك پاساژ براي دريافت پايان كار اقدام كرده بوده و درهمين راستا پرونده از سوي اداره كل شهرسازي و معماري شهرداري و براي طي مراحل قانوني براي ما ارسال شده بود. ما هم پس از بررسي اعلام كرديم كه اين طبقه مقاوم نيست. وي با انتقاد از برخي رسانه ها كه فقط بخش انتهايي نامه و بلامانع بودن صدور پروانه را درج كرده اند، گفت: در نامه به اداره كل شهرسازي و معماري، ما دو گزينه را مطرح كرده بوديم: اينكه يا اين ساختمان بايد زيرنظر شركت هاي شناخته شده و معتبر «مقاوم سازي» شود يا بايد تخريب شود چرا كه ادامه كار آن مي تواند براي كل افرادي كه در اين پاساژ تردد دارند خطرناك باشد. اما با اين وجود نمي دانيم در شهرداري چه رخ مي دهد. وي در مورد اينكه چرا مالك پاساژ پس از ساخت طبقه هفتم به فكر دريافت مجوز افتاده است، گفت: ممكن است هر مالكي درهنگام ساخت و ساز مرتكب تخلف شود، ولي وقتي براي دريافت مجوزهاي مربوطه مي آيد شهرداري با آن برخورد مي كند و قسمت غيرقانوني را تخريب يا جريمه مي كند. در اين مورد هم وضعيت چنين بوده است.
غفراني در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد براينكه اصولاصدور مجوز ربطي به ما ندارد، گفت: صدور مجوز برعهده شهرداري است ما فقط در مورد مباحث فني و نظارتي آن اظهارنظر مي كنيم. ولي تا جايي كه مي دانم اين پاساژ، برگه عدم خلاف هم داشته و حتي عوارضش را نيز پرداخت كرده بوده است. حالااينكه چرا شهرداري به يك باره از صدور مجوزهاي خود پشيمان شده و اعلام كرده كه پاساژ مجوز نداشته: سوالي است كه بايد شهردار و مسوولان شهرداري به آن پاسخ دهند.

 

15 دی

نظر رییس سازمان نظام مهندسی تهران درمورد اتفاقات پاساژ علاء‌الدین

ایسنا- رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: پاساژ علاء‌الدین تحمل بار اضافه را نداشت ولی طبقات تخریب شده این ساختمان در صورت تقویت می‌توانست باقی بماند.

سعید غفرانی - رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی تخریب دو طبقه از پاساژ علاء‌الدین اظهار کرد: هر ساختمانی که ساخته می‌شود می‌تواند تقویت شود. ما اعلام کرده بودیم این پاساژ در صورت انجام محاسبات فنی توسط مهندس مشاور و همچنین داشتن مجوز از نظر شهرسازی و شهرداری امکان تقویت دارد.

رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران با اشاره به این‌که تقویت ساختمان‌ها امری نشدنی نیست و فقط باید سیر طبیعی آن طی شود، تصریح کرد: برای این ساختمان شرکت‌های مقاوم‌سازی که صلاحیت مقاوم‌سازی دارند می‌توانستند تقویت این ساختمان را برعهده گیرند.

 

13 بهمن

درخواست مختاباد برای پاسخگویی رییس نظام مهندسی به شورای شهر

صما- عبدالحسین مختاباد، رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران، بر لزوم نظارت بر داربست ها و بالابرهای مصالح توسط نظام مهندسی تاکید کرد.

به گزارش صما به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، عبدالحسین مختاباد، رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و بیست و هشتمین جلسه  شورای اسلامی شهر تهران که یک شنبه دوازدهم بهمن ماه سال 93 برگزار شد به موضوع داربست های سیدخندان اشاره کرد و گفت: داربست ها و بالابرها به مانند آلت های قتاله ای هستند که در شهر وجود دارند و هیچ نظارتی بر آنها صورت نمی گیرد.

وی خواستار حضور رئیس سازمان نظام مهندسی در شورای اسلامی شهر تهران برای پاسخگویی به این موضوع شد.

 

http://samair.ir/








برچسب ها ارتباط با سعید غفرانی سعید غفرانی کیست؟ کانال تلگرام سعید غفرانی سعید غفرانی بدون آرایش سعید غفرانی و همسرش خانه / ثروت سعید غفرانی همسر سعید غفرانی کلیپ سعید غفرانی بیوگرافی سعید غفرانی عکس همسر سعید غفرانی سعید غفرانی شماره تلفن سعید غفرانی سعید غفرانی متولد دختر سعید غفرانی سایت رسمی سعید غفرانی آخرین خبر سعید غفرانی فیلم سعید غفرانی عکس سعید غفرانی اینستاگرام Instagram سعید غفرانی سعید غفرانی کیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو