loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی نجمه زارع همسر نجمه زارع محل دفن نجمه زارع نجمه زارع ویکی پدیا اشعار ناب نجمه زارع دلنوشته های نجمه زارع شعرخوانی نجمه زارع کانال تلگرام اشعار ن

حسین بازدید : 697 شنبه 13 بهمن 1397

نجمه زارع کیست, نجمه زارع ازدواج,خانه / ثروت نجمه زارع,پسر نجمه زارع ,آخرین خبر نجمه زارع, نجمه زارع قبل عمل زیبایی, نجمه زارع و همسرش,ارتباط با نجمه زارع,نجمه زارع,نجمه زارع کیست؟, نجمه زارع بدون آرایش,کانال تلگرام نجمه زارع,عکس نجمه زارع,بیوگرافی نجمه زارع,نجمه زارع کجاست؟,فیلم نجمه زارع ,شماره تلفن نجمه زارع, نجمه زارع متولد,دختر نجمه زارع ,عکس همسر نجمه زارع,سایت رسمی نجمه زارع,همسر نجمه زارع,اینستاگرام Instagram نجمه زارع ,زندگی نامه نجمه زارع, نجمه زارع ویکی پدیا,کلیپ نجمه زارع,

 

 

 

ایشان جز یکی از شاعرهای ایران بود که در سال 1361 در 26 آذرماه در شهر کازرون چشم به جهان گشود و بعد از آن به قم رفتند. او تحصیلات دوران دبستان خود را در مدرسه اوسطی قم سپری کرده بود و پس از آن در مدرسه نرجسیه و شهدای چهارمردان توانست تحصیلات دوران راهنمایی و دبیرستان خود را سپری نماید. خانم نجمه زارع در دانشگاه همدان تحصیلات خود را در رشته عمران ادامه داده بود و توانسته بود که در 20 کنگره سراسری شعر کشور به عنوان نفره برگزیده انتخاب شود.شعرهای خانم زارع برگرفته از زبان و دایره مخصوص خودش بود که در اشعار او می توان احساس و متانت و وقار را به وضوح دید.نمونه ی از اشعار خانم زارع را در ادامه مشاهده می کنید:

نجمه زارعخورشیدِ پشتِ پنجره‌ی پلک‌های من
من خسته‌ام! طلوع کن امشب برای من
می‌ریزم آن‌چه هست برایم به پای تو
حالا بریز هستی خود را به پای من
وقتی تو دل‌خوشی، همه‌ی شهر دل‌خوشند
خوش باش هم به جای خودت هم به جای من
تو انعکاسِ من شده‌ای… کوه‌ها هنوز
تکرار می‌کنند تو را در صدای من
آهسته‌تر! که عشق تو جُرم است، هیچ‌کس
در شهر نیست باخبر از ماجرای من
شاید که ای غریبه تو همزاد با منی
من… تو… چه‌قدر مثل تو هستم! خدای من!

دلیل مرگ شاعر نجمه زارع

متاسفانه خانم زارع در سال 1384 در 31شهریور در بیمارستان گلپایگانی بر اثر ترزیق داروی بیهوشی چند روز به مرگ مغزی دچار شده بود و دارفانی را وداع گفت.امید می رفت که خانم زارع بتواند موفقیت و اشعار تازه ی را بسراید ولی عمر او در اوج جوانی به پایان رسید.

 

 







برچسب ها نجمه زارع کیست نجمه زارع ازدواج خانه / ثروت نجمه زارع پسر نجمه زارع آخرین خبر نجمه زارع نجمه زارع قبل عمل زیبایی نجمه زارع و همسرش ارتباط با نجمه زارع نجمه زارع نجمه زارع کیست؟ نجمه زارع بدون آرایش کانال تلگرام نجمه زارع عکس نجمه زارع بیوگرافی نجمه زارع نجمه زارع کجاست؟ فیلم نجمه زارع شماره تلفن نجمه زارع نجمه زارع متولد دختر نجمه زارع عکس همسر نجمه زارع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو