loading...

بست بیوگرافی

سایت رسمی لیو تایلر, لیو تایلر کیست, لیو تایلر ویکی پدیا, لیو تایلر و همسرش, لیو تایلر ازدواج,زندگی نامه لیو تایلر,فیلم لیو تایلر ,ارتباط با لیو تایلر,لیو تایلر کیست؟,بیوگرافی لیو تایلر,شماره تلفن لیو

حسین بازدید : 682 جمعه 09 فروردین 1398

سایت رسمی لیو تایلر, لیو تایلر کیست, لیو تایلر ویکی پدیا, لیو تایلر و همسرش, لیو تایلر ازدواج,زندگی نامه لیو تایلر,فیلم لیو تایلر ,ارتباط با لیو تایلر,لیو تایلر کیست؟,بیوگرافی لیو تایلر,شماره تلفن لیو تایلر,عکس همسر لیو تایلر,لیو تایلر,آخرین خبر لیو تایلر,اینستاگرام Instagram لیو تایلر ,عکس لیو تایلر,همسر لیو تایلر, لیو تایلر متولد,خانه / ثروت لیو تایلر,پسر لیو تایلر , لیو تایلر بدون آرایش,لیو تایلر کجاست؟,کانال تلگرام لیو تایلر,دختر لیو تایلر , لیو تایلر قبل عمل زیبایی,کلیپ لیو تایلر,

لیو تایلر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به ناوبری پرش به جستجو
لیو تایلر
Liv Tyler 2, 2007.jpg
نام اصلی لیو روندگرن
تولد ۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۷ ‏(۴۱ سال)
شهر نیویورک، آمریکا
والدین استیون تایلر
ببه بیول
پیشه بازیگر
سال‌های فعالیت ۱۹۹۴ - اکنون
شریک(های)
زندگی
رویستون لنگدان(۲۰۰۳–۲۰۰۸)

دیوید گاردنر (۲۰۱۴ تا کنون)

فرزندان 3
صفحه در وب‌گاه IMDb

لیو روندگن تایلر[۱] (به انگلیسی: Liv Rundgren Tyler) (زادهٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۷) بازیگر و مدل آمریکایی است. او دختر خوانندهٔ اصلی اروسمیث، استیون تایلر و ببه بیول، مدل و خواننده است.

زندگی هنری

تایلر در ۱۴ سالگی وارد حرفهٔ مدل شد، اما تنها پس از یک سال تصمیم گرفت که بر بازیگری تمرکز کند.

نخستین حضور او در یک فیلم در سال ۱۹۹۴ در سقوط خاموش بود. پس از آن در نقش‌های مکمل در اثرهای امپراتوری (۱۹۹۵) سنگین (۱۹۹۶) و آن چیزی که تو انجام دادی (۱۹۹۶) ظاهر شد. تایلر بعدها به خاطر بازی در نقش اصلی سرقت زیبایی (۱۹۹۶) از نگاه منتقدان شناخته شد. او این رویه را با بازی در نقش‌های مکمل شامل Inventing the Abbotts (۱۹۹۷) و Cookie's Fortune (۱۹۹۹) ادامه داد.

تایلر در نتیجهٰ بازی در نقش آرون (یک دوشیزه الف) در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها در جهان شناخته شد. او در یک سری از فیلم‌ها متفاوت مانند کمدی سال ۲۰۰۴، دختر جرسی، فیلم مستقل جیم دلتنگ (۲۰۰۵)، درام بر من حکمرانی کن (۲۰۰۷) و فیلم‌های استودیویی پرفروشی مانند آرماگدون (۱۹۹۸)، غریبه‌ها (۲۰۰۸) و هالک شگفت‌انگیز (۲۰۰۸) به ایفای نقش پرداخته‌است.

از سال ۲۰۰۳ تایلر به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف برای ایالات متحده، و سخنگوی گیونچی (عطریات و لوازم آرایشی) فعالیت کرده‌است.

زندگی شخصی

تایلر از سال 1995 تا 1998 با Joaquin Phoenix، هم‌بازی خود در Inventing the Abbotts در رابطه بود. در سال 1998، تایلر رابطه خود را با Royston Langdon، موزیسین بریتانیایی از گروه Spacehog آغاز کرد. آن‌ها در فوریه سال 2001 نامزد شدند و در تاریخ 25 مارس سال 2003 در باربادوس ازدواج کردند. تایلر در تاریخ 14 دسامبر 2004 پسرش Milo William Langdon را به دنیا آورد. در تاریخ 8 مه سال 2008، این زوج از طریق نمایندگان، تأیید کردند که قصد جدا شدن دارند.

در ژوئن 2010، تایلر اعلام کرد که برای دوستی‌های معمولی و گذرا "بیش از حد حساس" است و افزود "خیلی به ندرت عاشق می‌شوم".

تایلر در سال 2014، دیوید گاردنر بریتانیایی را ملاقات کرد که مدیر ورزش و سرگرمی است. آنها دو فرزند با یک دیگر دارند: یک پسر به نام Sailor Gene (تاریخ تولد 11 فوریه 2015) و یک دختر به نام Lula Rose (تاریخ تولد 9 جولای 2016). تایلر کمی بعد از تولد دخترش لولا رُز، به لندن نقل مکان کرد.

تایلر قبلاً گیاهخوار بوده است. وی در سال 2003، سخنگوی عطر و لوازم آرایشی برند ژیونشی شد و این برند در سال 2005 یک رایحه رُز را به نام وی نامگذاری کرد که در یکی از عطرهای او استفاده شده بود. در سال 2009، تایلر قرارداد خود به عنوان سخنگوی ژیونشی را دو سال دیگر تمدید کرد. در تاریخ 8 دسامبر 2011، ژیونشی همکاری میان عطرهای ژیونشی و موسیقی سونی را اعلام کرد. در ویدیویی که 7 فوریه 2012 منتشر شد، تایلر آهنگ "امشب به تو نیاز دارم" را پوشش داده بود.

تایلر در نیویورک سیتی، مدیتیشن متعالی را آموخت. در دسامبر 2012، وی در یک مراسم شام خیریه برای بنیاد دیوید لینچ شرکت کرد تا مدیتیشن متعالی را برای قشر آسیپ پذیر جامعه فراهم سازد. تایلر در این مراسم گفت: "این مدیتیشن به من کمک می‌کند که تصمیمات بهتری بگیرم و مادر بهتری باشم، و بتوانم با استرسی که روزانه با زندگی در این دنیای مدرن به آن دچاریم، کنار بیایم. در کل به همه چیز کمک میکند."

فیلمشناسی

پانویس

    1. «Liv Tyler Biography». People. بازبینی‌شده در 2008-06-23.

    منابع

    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%84%DB%8C%D9%88_%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%B1







    برچسب ها سایت رسمی لیو تایلر لیو تایلر کیست لیو تایلر ویکی پدیا لیو تایلر و همسرش لیو تایلر ازدواج زندگی نامه لیو تایلر فیلم لیو تایلر ارتباط با لیو تایلر لیو تایلر کیست؟ بیوگرافی لیو تایلر شماره تلفن لیو تایلر عکس همسر لیو تایلر لیو تایلر آخرین خبر لیو تایلر اینستاگرام Instagram لیو تایلر عکس لیو تایلر همسر لیو تایلر لیو تایلر متولد خانه / ثروت لیو تایلر پسر لیو تایلر
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. لینک دوستان
    آرشیو