loading...

بست بیوگرافی

دوست پسر سامان شاکری , سامان شاکری کیه,کانال تلگرام سامان شاکری,زندگی نامه سامان شاکری,اینستاگرام Instagram سامان شاکری ,آخرین خبر سامان شاکری,عکس سامان شاکری,ف

حسین بازدید : 1047 چهارشنبه 10 آبان 1396

دوست پسر سامان شاکری , سامان شاکری کیه,کانال تلگرام سامان شاکری,زندگی نامه سامان شاکری,اینستاگرام Instagram سامان شاکری ,آخرین خبر سامان شاکری,عکس سامان شاکری,فیسبوک سامان شاکری,بیوگرافی سامان شاکری,شماره تلفن سامان شاکری,عکس همسر سامان شاکری,صفحه شخصی سامان شاکری,سامان شاکری,سایت رسمی سامان شاکری,همسر سامان شاکری,شماره سامان شاکری,دوست دختر سامان شاکری ,تلگرام سامان شاکری,زندگی شخصی سامان شاکری,

  lovecite.mihanblog.com/post/91

 

سامان از سن 15 سالگی تصمیم گرفت که در عرصه و

موسیقی و سینما شجاعت به خرج بده بعد از مدتی در تلویزیون مشغول به کار شد و

اولین فیلم وی در مجموعه مثبت که از شبکه 3 سیما پخش می شد و فیلم بعدی

که برادرم تو اون فیلم بازی کرده برنامه زنگ فردا بود که از شبکه 5 سیما پخش شد و

آخرین فیلمی که از سیما پخش شد سریال خبرنگاران بود که به کارگردانی آقای

حسن زاده بود که شرکت کرده بود و از اون به بعد دیگه هیچ فعالیتی نداشت و البته

نخواست که ادامه بده ولی بازیگری رو خیلی دوست داره و شاید دوباره تو فیلم ها

بازی کنه اینو گفتم که  اگه یه روز داداشم رو توی فیلمی دیدین نگین سامان گفته بود

دیگه نمی خوام بازی کنم ولی حالا بازی کرده.من قصد دوباره بازیگر شدن رو ندارم

ولی شاید  دوباره بازی کردم.

راستش به داداشم پیشنهاد یه فیلم 90 دقیقه ای دادن  که قراره برای صدا و سیما

ساخته شه و همین طور یه سریال تلویزیونی که نقش یه پسر خانواده رو داره که     

علاقه داره خواننده شه بهش پیشنهاد شده.هنوز تصمیمی نگرفته اما دلش می خواد

 با یه کار خوب دوباره به تلویزیون برگرده حتی اگه خواست خواننده تیتراژه یه برنامه

باشه.

 و اما برادرم از سن17 سالگی علاقه ی خوبی به موسیقی نشان داد وی تا الان 12

 تا تراک داده که به زودی با دریافت مجوز یه آلبوم خوب میشه. داداشم تراک نازی نازی

رو غیرمجاز پخش کرد چون که میخواست سرکاستی اولین آلبومش باشه .اما

اشتباهش این بود که می خواست نظر اونایی که کاست اولی هستند رو بدونه و

راهنمایی بگیره اما متاسفانه یکی از اونا خیانت کرد که نمی خوام این جا اسمش و

ببرم و به صورت غیرمجاز این تراک رو با صدای خودش و به صورت سمپل به بازار داد

البته حرف و حدیث هایی هم شنیده شد که می گفتند ادعا میکند که صاحب اثر

است.سامان همه این کارها رو به اسپانسرش واگذار کرد و از او خواست که این

قضیه رو خیلی زود تموم کنه.وقتی زحمتش به باد رفته بود و دیگه همه این تراک و

شنیده بودن به توصیه دوستاش گوش کرد و اصل تراک رو به یکی از  سایت های

موسیقی پاپ داد تا حداقل مردم اصل کار رو با صدای خودم  گوش کنند و به قول

معرف کمتر بسوزم . هر جند که نمی خواستم این اتفاق بیفته اما چاره ای نداشتم

باید به مردم می گفتم که این تراک کاره خودمه الان هم خدا رو شکر میکنم که مردم

عزیز هم تشخیص دادند که کدام کار با سازهای متفاوت جمع شده و کدام کار تنها با

یک ارگ.

داداشم یه ایرانی و همیشه دوست داره کاراش قانونی باشه و همین جا هم فعالیت

خودش و ادامه می ده مگه این که از ایران بیرونش کنن و گر نه این خاک و این  مردم

خوب رو با هیچ جای دنیا عوض نمی کنه.

 بعضی ها از برادرم سوال می کردن که توی آهنگات رپ داره تو رو از مجوز ارشاد

دور نمی کنه؟

 سامان: دوستم محسن بود که عقیده دارد دنبال اصل این موسیقی می رود و در

تعقیب حقیقت است و خودش خواندن آن را به عهده دارد . خواننده رپ در ایران به

خاطر افتضاحی که یک سری آدم های کوته فکر در موسیقی درست کرده اند بد جا

افتاده است . آنها با ناسزا گفتن در آهنگ هایشان باعث شده اند این سبک

خوانندگی بد  جلوه کند در صورتی که من با کسی کار کردم که می دانم درک

درستی از این سبک  خوانندگی دارد . این نوع خوانندگی خوب است اما نه آهنگ

هایی که تماما حرف های   در آن زده شود . من فکر می کنم بزرگوارانی که در دفتر

موسیقی فعالیت می کنند هم با من هم عقیده باشند . فکر می کنم دلیل نمی

شود به خاطر کوته فکری بچه های 14 - 15 ساله که درک درستی از " رپ " نداشتند

و بخش بد این سبک را انتخاب  کردند یک سبک خوانندگی در ایران پرونده اش بسته

شود . اگر -هان الفاظ را در موسیقی پاپ هم به کار ببرند وجه این سبک هم خراب

می شود . این طور نیست ؟

      

سامان به غیر از خوانندگی  ساز می زنه و ملودی هم می سازه اما فقط برای

خودش و البته خودم چون خودش رو آهنگساز نمی دانه  در کار آهنگسازان خوبی که

در حال حاضر فعالیت می کنند دخالت نمی کنه. هر کسی باید جایگاه خودش رو

حفظ کنه و من  هم ترانه سرا هستم و خواننده و به کار اساتید این حرفه وارد نمی

شوم.من چند تا کلیپ برای کارهایم ساختم و خودتان می دانید کارگردانان این کلیپ

ها  با شبکه های ماهواره ای همکاری دارند . وقتی هم آنها دیدند که آهنگ من به

 سرقت رفته و پخش شده است خواستند محبت بکنند و به حمایت از من کلیپ

هایم را  به شبکه ها داده اند که اند که رسما"در خواست کردم که جلوی پخش آن ها

رو بگیرند. من و اسپانسرم در تلاش هستیم تا بتوانیم با مجوز در دبی کنسرت برگزار

کنیم .  من دوست ندارم خواننده غیر مجاز باشم و تلاش می کنم تا با مجوز به دبی

بروم.  وقتی دفتر موسیقی وزارت ارشاد با خواننده ها همکاری می کند و با

هماهنگی این دفتر کنسرت آنها در خارج از کشور برگزار می شود چرا باید بدون اجازه

این دفتر کنسرت برگزار کنم ؟

      

شاید روزی به این نقطه برسه که تنها درآمد  برادرم خوانندگی باشه اما در حال حاظر

در فروشگاه عینک  ایلند در پاساژ  تندیس  مشغول کاره و تنها منبع درآمدش همون

جاست.








برچسب ها دوست پسر سامان شاکری سامان شاکری کیه کانال تلگرام سامان شاکری زندگی نامه سامان شاکری اینستاگرام Instagram سامان شاکری آخرین خبر سامان شاکری عکس سامان شاکری فیسبوک سامان شاکری بیوگرافی سامان شاکری شماره تلفن سامان شاکری عکس همسر سامان شاکری صفحه شخصی سامان شاکری سامان شاکری سایت رسمی سامان شاکری همسر سامان شاکری شماره سامان شاکری دوست دختر سامان شاکری تلگرام سامان شاکری زندگی شخصی سامان شاکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو