loading...

بست بیوگرافی

عکس همسر فرهاد ایرانی,کلیپ فرهاد ایرانی,خانه / ثروت فرهاد ایرانی,ارتباط با فرهاد ایرانی,اینستاگرام Instagram فرهاد ایرانی ,فرهاد ایرانی کیست؟,دختر فرهاد ایرانی ,زندگی نامه فرهاد ایرانی, فرهاد ایرانی م

حسین بازدید : 492 شنبه 17 فروردین 1398

عکس همسر فرهاد ایرانی,کلیپ فرهاد ایرانی,خانه / ثروت فرهاد ایرانی,ارتباط با فرهاد ایرانی,اینستاگرام Instagram فرهاد ایرانی ,فرهاد ایرانی کیست؟,دختر فرهاد ایرانی ,زندگی نامه فرهاد ایرانی, فرهاد ایرانی متولد, فرهاد ایرانی قبل عمل زیبایی,پسر فرهاد ایرانی ,عکس فرهاد ایرانی, فرهاد ایرانی بدون آرایش,همسر فرهاد ایرانی, فرهاد ایرانی کیست,کانال تلگرام فرهاد ایرانی, فرهاد ایرانی ازدواج, فرهاد ایرانی ویکی پدیا, فرهاد ایرانی و همسرش,فرهاد ایرانی,آخرین خبر فرهاد ایرانی,فیلم فرهاد ایرانی ,بیوگرافی فرهاد ایرانی,سایت رسمی فرهاد ایرانی,شماره تلفن فرهاد ایرانی,فرهاد ایرانی کجاست؟,

 

ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل

  • نویسنده: محدثه نجف نژاد
  • دوشنبه, 07 خرداد 1397
ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل

این قسمت از ماه عسل به همه مخاطبان این برنامه یاد داد که معرفت انسان ها به چهره زیبا نیست.

فرهاد ایرانی مهمان برنامه ماه عسل متولد سال ۱۳۶۴ مبتلا به یک بیماری نادر ژنتیکی بود به طوریکه فک و صورت او کاملا شکل نگرفته و به مرور زمان تغییراتی در چهره اش نمایان شد. در نهمین قسمت از برنامه ماه عسل، احسان علیخانی بعد از پخش تیتراژ ابتدایی، با فرهاد ایرانی به گفتگو نشست.

ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل

در ابتدا علیخانی اشاره‌ای به گفتگوی سال گذشته خود با فرهاد کرد و گفت: دو سال پیش قرار بودبا شما مصاحبه کنیم تا بتوانیم کاری در زندگی ات انجام دهیم، اما دخالت ماه عسل همه چیز را خراب کرد.ما همیشه ادعا کرده ایم که گره گشایی کرده ایم،اما یک جایی از ما کمک خواستی و ما ورود کردیم و اوضاع بدتر شد. فرهاد ایرانی مهمان برنامه تلویزیونی ماه عسل گفت: بله همینطور است. من خودم هم فکر می‌کردم همه چیز خوب جلو برود، اما متاسفانه اتفاق خوبی رخ نداد.

هیچ مدرسه ای او را نمی‌پذیرفت

فرهاد ایرانی مهمان ماه عسل  متولد سال ۶۴ در تهران و تک فرزند است. او در چهار سالگی متوجه می‌شودچهره اش با بقیه متفاوت است. مهمان ماه عسل درباره این تفاوت ظاهری گفت:هنوز عمق فاجعه را نمی‌دانستم. دو سال من را در مدرسه‌ای ثبت نام نمی‌ کردند؛ چرا که من از نظر ژنتیک مشکل داشتم؛ صورت و فک من به طور کامل شکل نگرفته بود و از هر ۵۰ هزار نفر،یک نفر اینگونه می‌شود و آمار آن خیلی پایین است. حتی بیشتر دکتر‌ها این موضوع را نمی‌دانستند،فکر می‌کردند من سوخته ام یا تصادف کرده ام. این یک بیماری نادر بود که از مادرم به من رسیده بود.نهایتاً برای من معلم گرفتند تا آموزش ببینم و تصویر من از مدرسه، معلم شخصی در خانه بود و فکر می کردم همه به این شکل تحصیل می‌کنند.

فرهاد ایرانی درباره ورودش به مدرسه گفت: بالاخره توانستم وارد مدرسه شوم، اما بچه‌ها از من می‌ترسیدندو سوال‌های عجیب از چهره ام می‌پرسیدند. به همین خاطر یک بار به یکی از همکلاسی هایم گفتم،من از فضا آمده ام و به همین خاطر با من دوست شد. چهره ام در آن دوران خیلی نسبت به امروز ترسناک تر بودو الان چند جراحی ساده کرده ام.

بیماری فرهاد ایرانی مهمان ماه عسل

فرهاد ایرانی مهمان ماه عسل سپس درباره بیماری اش گفت: اولین بار که دکتر رفتم، به من گفتندخیلی ها مثل من هستند اما هرچه منتظر ماندم کسی را مثل خودم ندیدم. تا اینکه پس از مدت زیادی یک نفر به آنجا مراجعه کرد و به دلیل این که کسی چهره اش را نبیند،چادر سرش گذاشته بود. من آنجا فهمیدم بیماری من فاجعه‌ای است و باید کاری می‌کردم. کم کم پیگیر کارهایم شدم. علاقه مند به موسیقی و گرافیک بودم‌ و حتی به تنهایی چند ساز را یاد گرفتم.

فرهادی ایرانی درباره شروع کارش گفت: به دنبال کار بودم و تلفنی توضیح می‌دادم و نمونه کارهم برایشان ارسال می‌کردم. آن‌ها قبول می‌کردند، اما زمانی که حضوری به دفترشان می‌رفتم، به بهانه‌های مختلف قبولم نمی‌کردند، خیلی مشکلاتم زیاد شده بود. در خلوت گریه می‌کردمو بالشت روی صورتم می‌گذاشتم و داد می زدم.

نحوه ی ورودش به دانشگاه

فرهاد مهمان برنامه ماه عسل سپس درباره نحوه ورودش به دانشگاه توضیح داد: با سختی وارد دانشگاه شدم. شرایط برایم سخت بود، چون هم دختر‌ها و هم پسر‌ها حضور داشتند. سال دوم دانشگاهبرای نواختن موسیقی تقسیم بندی شدیم. عده‌ای در موسیقی پاپ و عده‌ای هم در موسیقی سنتی،اما من همه آلات موسیقی در پاپ و سنتی را می نواختم و انقلابی در زندگی ام رقم خورد.

ماجرای خاستگاری رفتن فرهاد

احسان علیخانی درباره خواستگاریرفتن فرهاد سوال کرد و ایرانی پاسخ داد: خیلی جرات نداشتم این کار را انجام دهم و اولین بار،با دومین خواستگاری حدود ده سال طول کشید. اولین بار به من گفتند تو آبروی ما را می بری و ما دامادی این چنین نمی خواهیم. وی ادامه داد: حضورم در دانشگاه باعث اتفاقات بسیاری شد، سعی کردم در همه کار توکلبه خداوند کنم. همسرم را اول بار در دانشگاه دیدم.

در ادامه، همسر فرهاد ایرانی در برنامه ماه عسل درباره اولین باری که در دانشگاه او را دیده بود، گفت:مثل بقیه آدم‌ها که در خیابان و دانشگاه فرهاد را می‌دیدند برایم عجیب بود که چرا این شکلی استو حتی یک گاردی نسبت به فرهاد داشتم. سعی می کردم اصلا سمت او نروم.

دلیل قبول کردن پیشنهاد ازدواج از طرف مهسا

ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل

مهسا همسر فرهادی ایرانی ادامه داد: من چیز‌هایی در فرهاد دیدم که در خودم نمی‌دیدم. احساس کردمبا فرهاد کامل‌تر می‌شوم؛ شجاعت، اعتماد به نفس بالا و قابلیت اتکایی که فرهاد داشت من را برای این ازدواج مصمم کرد. فرهاد مهمان ماه عسل  عنوان کرد: خانواده او اما یک جواب قطعی دادند که با این ازدواج مخالف هستند، اما من، چون ایمان و توکل را داشتم این مسیر را طی کردم. سعی کردم با گذر زماناین موضوع را به همه ثابت کنم که ما همدیگر را دوست داریم.

ماه عسل اوضاع را خراب تر کرد

ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل

علیخانی رو به مخاطبان گفت: فرهاد جایی فکر کرد که ماه عسل می‌تواند کمکش کند،اما پدر همسرش گفت: ماه عسل! علیخانی! عمراً تو می‌خواهی دختر من را بگیری و ببری ماه عسل؟!خلاصه اینکه با ورود ما به قصه فرهاد اوضاع خراب تر شد.

بهاره رهنما به دیدار زوج ماه عسل رفت

ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل

بهاره رهنما صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی متفاوت در کنار یک زوج متفاوت به روز کرد. فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی زوج متفاوت برنامه ماه عسل بودند که در نهمین قسمت برنامه ماه عسل روبروی احسان علیخانی روی صندلی ماه عسل نشستند و از زندگیشان گفتند. بهاره رهنما به دیدار این زوج معروف برنامه ماه عسل رفته و عکسی به یادگار با آنها گرفته است. او با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:مهسا جان، فرهاد جان، پیوندتان مبارک، محکم به جلو بروید که همان طور که گفتم:”در مقابل عشق همه صداها به سکوت تبدیل می شوند.

https://mashrooh.com/entertainment/item/couple







برچسب ها عکس همسر فرهاد ایرانی کلیپ فرهاد ایرانی خانه / ثروت فرهاد ایرانی ارتباط با فرهاد ایرانی اینستاگرام Instagram فرهاد ایرانی فرهاد ایرانی کیست؟ دختر فرهاد ایرانی زندگی نامه فرهاد ایرانی فرهاد ایرانی متولد فرهاد ایرانی قبل عمل زیبایی پسر فرهاد ایرانی عکس فرهاد ایرانی فرهاد ایرانی بدون آرایش همسر فرهاد ایرانی فرهاد ایرانی کیست کانال تلگرام فرهاد ایرانی فرهاد ایرانی ازدواج فرهاد ایرانی ویکی پدیا فرهاد ایرانی و همسرش فرهاد ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو