loading...

بست بیوگرافی

سردار شادمانی قبل عمل زیبایی,شماره تلفن سردار شادمانی, سردار شادمانی بدون آرایش,همسر سردار شادمانی,سردار شادمانی,آخرین خبر سردار شادمانی,خانه / ثروت سردار شادمانی,بیوگرافی سردار شادمانی,سایت رسمی سردا

حسین بازدید : 943 جمعه 06 اردیبهشت 1398

سردار شادمانی قبل عمل زیبایی,شماره تلفن سردار شادمانی, سردار شادمانی بدون آرایش,همسر سردار شادمانی,سردار شادمانی,آخرین خبر سردار شادمانی,خانه / ثروت سردار شادمانی,بیوگرافی سردار شادمانی,سایت رسمی سردار شادمانی,کانال تلگرام سردار شادمانی, سردار شادمانی ویکی پدیا,ارتباط با سردار شادمانی,سردار شادمانی کیست؟,اینستاگرام Instagram سردار شادمانی ,عکس سردار شادمانی,عکس همسر سردار شادمانی,کلیپ سردار شادمانی, سردار شادمانی متولد,فیلم سردار شادمانی , سردار شادمانی ازدواج,دختر سردار شادمانی ,زندگی نامه سردار شادمانی, سردار شادمانی و همسرش,سردار شادمانی کجاست؟, سردار شادمانی کیست,پسر سردار شادمانی ,

سردار شادمانی: دشمن در برابر قدرت نظامی ملت آشفته و عاجز است

سردار علی شادمانی

معاون هماهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع) گفت: راز ماندگاری و پایداری بسیجیان بصیرت افزایی است و مسئولان برای تحقق این امر باید آموزش های مستمر این بصیرت را بالا ببرند.

به گزارش ایسنا، سردار علی شادمانی پیش ازظهر پنجشنبه ۱۲ مهر در رزمایش محمدرسول الله(ص)۲ همدان، اظهار کرد: بسیجیان با این حضور حماسی خود جلوه‌هایی از عشق به خدا، پیامبر(ص)، قرآن، ائمه اطهار(ع)، شهیدان و راه آنان، واژه مقدس جهاد و دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی را به جلوه کشیدند و به عالی ترین وجه ترسیم کردند.

وی با بیان اینکه این حماسه بزرگ قوت قلبی برای همه مسئولان کشور در این نبرد بی امان با دشمنان و معاندین انقلاب خواهد بود، خاطرنشان کرد: بسیج یعنی انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، یعنی پایداری و مقاومت، یعنی عزت، عدالت، سرفرازی و پیمان خون با شهیدان، یعنی لبیک به مقتدای امر مسلمین است.

وی رزمایش امروز را اقتداری دشمن شکن عنوان و تصریح کرد: این شور و حماسه امروز که در تاریخ کشور رقم خورده است بسیار هوشمندانه و تاثیرگذار بوده و برای خادمان انقلاب قوت قلبی خواهد بود.

شادمانی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی امروز یکی از لحظات بسیار حساس و سرنوشت ساز خود را می گذراند، تاکید کرد: دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس براساس ضربات سهمگین فرزندان ایران اسلامی شکست خورد، به فکر یک توطئه بزرگ افتاد و اعلام کرد که ریشه مردم ایران باید خشکانده شود و این در حالی بود که امام راحل با همه تیزبینی هایی که داشتند جهان اسلام را به راه اندازی هسته های مقاومت دعوت می کردند.

معاون هماهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع) تصریح کرد: در زمانی که ۳۰۰ نفر از متخصصان و نخبگان آمریکایی به دنبال طرحی برای تجزیه خاورمیانه و تکه تکه کردن کشور مقتدر ایران اسلامی بودند، امام راحل با درک این توطئه فرمان راه اندازی هسته های مقاومت را صادر کردند و این تیزبینی و آینده نگری امام زمانی مفهوم خود را اثبات کرد که طرح آمریکایی‌ها افشا شد.

وی افزود: در بدو به قدرت رسیدن بوش دوم در آمریکا، طرح تجزیه کشورهای خاورمیانه یا از طریق انقلاب مخملی در گرجستان و اوکراین و یا از طریق اشغال نظامی مثل عراق و افغانستان کلید خورد و امام راحل در پیش بینی این مساله در راه اندازی هسته های مقاومت اصرار داشتند.

شادمانی تصریح کرد: بودند کسانی که در برابر انقلاب مخملی دشمنان و اشغال نظامی دشمنان ندای سازش و تسلیم سردادند اما جانشین شجاع و عارف و مقتدای امروزمان که به جای امام راحل سکاندار این انقلاب صاحب الزمانی شدند این فرمان را پی گرفتند و حاصل آن میلیون ها انسان آزاده با تفکر جهادی و بسیجی در جای جای ایران، لباس رزم برتن کرده و با بصیرت انقلابی به پیروی از امام راحل انقلاب را به پیش می برند.

وی خطاب به بسیجیان گفت: امروز به تاسی از شما در کشور برادر و همسایه در عراق یک نیروی عظیم مجاهد، بسیجی و انقلاب با دستور مراجع و با رهبری مقام معظم رهبری هسته های مقاومت شکل گرفته و دمار از آمریکا و صهیونیست درخواهد آورد.

معاون هماهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع) بیان کرد: در سوریه امروز در پی این فرمان نیروی زمینی دفاعی راه اندازی شده که در برابر همه جنگ روانی آنها ایستادند و دشمن را به شکست کشیدند، همچنین در یمن هسته های مقاومت میلیونی با سعودی‌های صهیونیست، حماسه ای ماندگار را به ثبت رساندند.

وی با اشاره به اینکه امروز در لبنان و در جوار رژیم آدمکش خبیث، قد علم کرده و عظمت دشمن را درهم شکسته است، تاکید کرد: خواهران و برادرانی که لقب بسیج را یدک می کشید شما از جنس همین هسته های مقاومت هستید که نهال آن را امام راحل کاشتند و امروز به ثمر رسیده است.

شادمانی افزود: نبردی بی امان با صهیونیست و استکبار در راه است و این شور و حماسه شما همچنان که در گذشته شکست را نصیب آنان کرده، با شکست‌های بعدی مواجه خواهد کرد.

معاون هماهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع) تاکید کرد: دشمن در برابر قدرت نظامی این ملت آشفته و عاجز است و از روی عجز و ناتوانی یک راه نامردانه و ناجوانمردانه در پیش گرفته و حملات خود را متوجه معیشت شما کرده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری باهوشیاری ندا سر دادند که ای امت انقلابی امروز در یک جنگ قرار گرفته ایم که احتکار و دزدیدن مهمات جبهه، کم کاری به معنای تزلزل در جبهه و خمودگی به معنای مخالفت بااین جبهه است.

شادمانی ادامه داد: به امید خدا امروز عزممان را جزم کردیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم و انقلاب را در چهل سالگی جشن بگیریم و دشمن را در همه اهداف شوم خود ناامید بگداریم.

وی افزود: امروز قوای سه گانه تحت فرامین رهبری کمر همت بستند تا مشکلات کشور را مرتفع سازندو مشکلات کشور مرتفع شدنی است به شرطی که همه مسئولان به روحیه انقلابی دهه اول انقلاب برگردند و از خود همت، اراده و شجاعت به خرج دهند.

معاون هماهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع) تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که این رزم را تاحدودی متزلزل کرده این است که مسئولان ما اگر دیدگاهشان برون نگری است به خود بیایند و درون گرا شوند چرا که هرچه عزت و قدرت است در درون کشور جای دارد.

وی تصریح کرد: کشور ما ظرفیت های فراوانی از جمله نیروی انسانی جوان، بانشاط، امیدوار، ولایتی و ظرفیت هایی دیگری همچون دانش، تجربه، معادن در اختیار کشور قرار دارد به طوری که محققان ابراز می کنند اگر ایران بتواند از ظرفیت کشور به درستی استفاده کند قادر خواهد بود تا ۵ برابر وضعیت موجود کشور را اداره کند.

شادمانی با بیان اینکه ما همه چیز ازجمله عاشورا، امید، تاریخ گذشته و هشت سال دفاع مقدس را داریم، تاکید کرد: باامید و انگیزه انقلابی این برهه از زمان راپشت سر خواهیم گذاشت.

وی تضمین انقلاب را خون شهیدان عنوان و بیان کرد: هرچه برکت در کشور است به یمن و حضور بسیجیان در کشور است.

معاون هماهنگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع) تصریح کرد: مقام معظم رهبری شرط بسیجی بودن را بصیرت بسیجی معرفی کرده است، خیلی‌ها بسیجی بودند و بصیرت نداشتند و از روی احساسات چندصباحی را در میدان بودند و ریزش کردند و در سخت ترین شرایط در مقابل انقلاب قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود بحران های ماهواره ای و فضای مجازی که در دست دشمنان ما است باید مراقب بود که بر افکار جوانان ما اثر نگذارد و بدانید که اگر تحت تاثیر این یاوه گویی های دشمنان قرار گرفتیم دچار بی بصیرتی شدید خواهیم شد چرا که این میدان ایستادگی و پایداری است.

شادمانی عنوان کرد: بسیجیان سرمایه های ارزشمند و باارزشی هستند که پیروزی انقلاب و اتصال آن به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) را تضمین کرده اند.

وی خطاب به بسیجیان حاضر در مراسم گفت: خواهران و برادران بسیجی به اذن الهی پیام حماسی شما را که بیانگر عزت و رهروی از شهیدان است را به مقام معظم رهبری خواهم رساند.

https://www.isna.ir







برچسب ها سردار شادمانی قبل عمل زیبایی شماره تلفن سردار شادمانی سردار شادمانی بدون آرایش همسر سردار شادمانی سردار شادمانی آخرین خبر سردار شادمانی خانه / ثروت سردار شادمانی بیوگرافی سردار شادمانی سایت رسمی سردار شادمانی کانال تلگرام سردار شادمانی سردار شادمانی ویکی پدیا ارتباط با سردار شادمانی سردار شادمانی کیست؟ اینستاگرام Instagram سردار شادمانی عکس سردار شادمانی عکس همسر سردار شادمانی کلیپ سردار شادمانی سردار شادمانی متولد فیلم سردار شادمانی سردار شادمانی ازدواج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو