loading...

بست بیوگرافی

مهسا قنواتی ازدواج,کلیپ مهسا قنواتی,بیوگرافی مهسا قنواتی,زندگی نامه مهسا قنواتی,عکس همسر مهسا قنواتی, مهسا قنواتی و همسرش, مهسا قنواتی متولد,کانال تلگرام مهسا قنواتی,اینستاگرام Instagram مهسا قنواتی ,

حسین بازدید : 1367 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

مهسا قنواتی ازدواج,کلیپ مهسا قنواتی,بیوگرافی مهسا قنواتی,زندگی نامه مهسا قنواتی,عکس همسر مهسا قنواتی, مهسا قنواتی و همسرش, مهسا قنواتی متولد,کانال تلگرام مهسا قنواتی,اینستاگرام Instagram مهسا قنواتی ,مهسا قنواتی کیست؟,مهسا قنواتی,آخرین خبر مهسا قنواتی, مهسا قنواتی قبل عمل زیبایی, مهسا قنواتی کیست,پسر مهسا قنواتی ,عکس مهسا قنواتی,خانه / ثروت مهسا قنواتی,همسر مهسا قنواتی, مهسا قنواتی ویکی پدیا,فیلم مهسا قنواتی ,دختر مهسا قنواتی ,ارتباط با مهسا قنواتی,سایت رسمی مهسا قنواتی, مهسا قنواتی بدون آرایش,مهسا قنواتی کجاست؟,شماره تلفن مهسا قنواتی,

 

بیوگرافی فرهاد ایرانی متولد ۱۳۶۴ در تهران است

بیوگرافی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی +تصاویر

او با یک بیماری ژنتیکی به دنیا آمد که چهره خاص و غیر عادی داشت اما هیچگاه به دنبال عمل جراحی زیبایی نرفت

مدت‌ها با بیماری خود دست و پنجه نرم کرده تا توانست علائم آن را کاهش دهد

تحصیلات

رشته تحصیلی اش موسیقی بوده و در عرصه موسیقی و آهنگسازی فعالیت حرفه ای دارد

بعد از اینکه وارد دبیرستان شد کلاسهای نوازندگی را دنبال کرد و توانست به یک نوازنده حرفه ای تبدیل شود

او همچنین در عکاسی تخصص زیادی دارد

عکس های بسیار زیادی از بازیگران و هنرمندان ایرانی گرفته که در صفحات اینستاگرام اش می توانید آنها را ببینید

عکس های پرتره و سبک های مختلف را کار کرده است

او برای بسیاری از خواننده های پاپ و رسمی کشورمان عکسهای کاور را تهیه کرده.

حضور در ماه عسل

در رمضان سال ۹۷ توسط احسان علیخانی به برنامه ماه عسل دعوت شد

از زندگی خصوصی و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد پرده برداشت

یکی از نکات بسیار مهم زندگی که فرهاد ایرانی را بر سر زبان‌ها انداخته و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته همسرش است

بیوگرافی مهسا قنواتیبیوگرافی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی +تصاویر

عکس های مهسا قنواتی

در سال ۱۳۹۷ با خانمی به نام مهسا قنواتی ازدواج کرد

ازدواج آنها بازتاب زیادی را در شبکه‌های اجتماعی داشت

چرا که همسرش بدون هیچ اختلال ژنتیکی و هیچ گونه بیماری و با چهره و سیمای جذاب راضی به ازدواج با این پسر جوان شد

عکس های مهسا قنواتیبیوگرافی مهسا قنواتی همسر فرهاد ایرانی

ماجرای ازدواج فرهاد ایرانی با مهسا قنواتی

فرهاد ایرانی در برنامه ماه عسل احسان علیخانی درباره ازدواجش گفت که وقتی که به دانشگاه آمده ام و این دختر را دیدم چندین بار می خواستم که از او درخواست ازدواج کنم

ولی توان این کار را نداشتم و مدت‌ها او را از دور نگاه میکردم

تا اینکه یک روز تصمیمم را گرفتم که با او صحبت کنم زمانی که به همسرم درخواست ازدواج دادن او به من گفت باید فکر کنم

Farhad irani and Mahsa Ghanavati

بیوگرافی مهسا قنواتی همسرش نیز در این باره می گوید که وقتی که از من خواستگاری کرد فقط نمیخواستم دل او را بشکنم و گفتم که باید فکر کنم و هیچگاه گمان نمیکردم که به درخواست ازدواجش پاسخ مثبت بدهم.

بیوگرافی مهسا قنواتی

در نهایت او توانست که با مهسا قنواتی ازدواج کند

ایشان در پاسخ به سوال حسان علیخانی مبنی بر اینکه پدر همسرش درباره ازدواج آنها چه نظری داشت

گفت که پدر همسرم ابتدا وقتی که چهره من را دید کاملا جا خورده بود و من برای او توضیح دادم که من یک اختلال ژنتیکی داشتم

و چهره ام شبیه افراد قربانی اسیدپاشی است

اما اراده و حجم بسیار بالایی دارد و می توانم که دختر شما را خوشبخت کند.

چهره برای همسرش مهم نبوده

همسرش نیز درباره چهره او می گوید که من اصلا چهره برایم مهم نبوده و فقط کسی را میخواستم که بتوانم به او تکیه کنم و تکیه گاهی بهتر از فرهاد وجود نداشت

بیوگرافی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی +تصاویر

فرهاد ایرانی مشکلات زیادی را به خاطر این بیماری و چهره اش داشته

او می‌گوید که به خاطر چهره ام حتی به من کار نمی دادند و هر جا که برای استخدام مراجعه می‌کردم پاسخ آنها منفی بود

در مدرسه نیز من را به یک چشم دیگر نگاه می کردند و بیشتر همکلاسی هایم از دوستی با من میترسیدند.

حضور آنها در برنامه ماه عسل باعث شد که به شهرت زیادی برسند و از نظر موقعیت اجتماعی در شرایط بهتری به سر ببرند.

https://majaleparsi.net







برچسب ها مهسا قنواتی ازدواج کلیپ مهسا قنواتی بیوگرافی مهسا قنواتی زندگی نامه مهسا قنواتی عکس همسر مهسا قنواتی مهسا قنواتی و همسرش مهسا قنواتی متولد کانال تلگرام مهسا قنواتی اینستاگرام Instagram مهسا قنواتی مهسا قنواتی کیست؟ مهسا قنواتی آخرین خبر مهسا قنواتی مهسا قنواتی قبل عمل زیبایی مهسا قنواتی کیست پسر مهسا قنواتی عکس مهسا قنواتی خانه / ثروت مهسا قنواتی همسر مهسا قنواتی مهسا قنواتی ویکی پدیا فیلم مهسا قنواتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو