loading...

بست بیوگرافی

X شهرزاد کمال زاده X شهرزاد کمال زاده متولد X خانه / ثروت شهرزاد کمال زاده X اینستاگرام Instagram شهرزاد کمال زاده X بیوگرافی شهرزاد کمال زاده X شهرزاد کمال زاده ازدواج X

حسین بازدید : 481 شنبه 22 تیر 1398
X شهرزاد کمال زاده X شهرزاد کمال زاده متولد X خانه / ثروت شهرزاد کمال زاده X اینستاگرام Instagram شهرزاد کمال زاده X بیوگرافی شهرزاد کمال زاده X شهرزاد کمال زاده ازدواج X شهرزاد کمال زاده کیست؟ X ارتباط با شهرزاد کمال زاده X همسر شهرزاد کمال زاده X آخرین خبر شهرزاد کمال زاده X شماره تلفن شهرزاد کمال زاده X شهرزاد کمال زاده قبل عمل زیبایی X زندگی نامه شهرزاد کمال زاده X شهرزاد کمال زاده ویکی پدیا X شهرزاد کمال زاده و همسرش X کانال تلگرام شهرزاد کمال زاده X شهرزاد کمال زاده کجاست؟

 

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

 

 

شهرزاد کمال زاده متولد 7 فروردین 1364 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، یک خواهر دارد و بازیگری را قبل از ورود به دانشگاه شروع کرد، حامی حیوانات است و آرزو دارد تمام دنیا را ببیند، او عضو فوتبال هنرمندان زن می باشد

 

مخالفت پدر با بازیگری

 

من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم، ولی پدرم علاقه‌ ای نداشت که من وارد این حرفه شوم، از 16 سالگی به طور آهسته و پیوسته وارد این حرفه شدم و حدود 16 سال است که دارم بازیگری می‌ کنم

 

عکس شهرزاد کمال زاده + بیوگرافی کامل

شروع حرفه ای

 

بازی کوتاه او در سریال هزاران چشم در سال 1380 به کارگردانی کیانوش عیاری اولین تجربه او در سن 16 سالگی بود، در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد

 

شهرت

 

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون و بازی در نقش بهاره به شهرت رسید

 

در سریال بچه‌ های نسبتا بد نیز دوباره چهره ماندگاری از خود به جای گذاشت و در این سال ها در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان هم حضور داشته است

 

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده,شهرزاد کمال زاده و همسرش,زندگی خصوصی شهرزاد کمال زاده,عکس همسر شهرزاد کمال زاده,ازدواج شهرزاد کمال زاده,مصاحبه شهرزاد کمال زاده

حامی حیوانات

 

او حامی حقوق حیوانات است و زندگی اش توام با دوستی و نزدیکی با حیوانات میباشد

 

حال خوب با بازیگری

 

بازیگری حالم را خوب می‌كند و حتی نمی‌ توانم در كنار سینما كار و بیزینس دیگری داشته باشم بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می‌ كند و خیلی وقت‌ ها شده كه ناخودآگاه با بازی در نقش یكی زن معتاد وزن كم كرده‌ام و برای بازی در نقش یك زن باردار وزن اضافه كرده‌ام

 

برای همین هر وقت هم بیكارم در حال ریكاوری هستم

 

عکس شهرزاد کمال زاده + بیوگرافی

ازدواج – شایعه – ورزش

 

شهرزاد کمال زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

 

خصوصیات فرد ایده‌ آل او برای ازدواج : مهم‌ترین مساله است؛ این‌ که خانواده‌ دوست باشد و انگیزه داشته باشد و ذهنش باز باشد و بتواند زندگی مشترک را درک کند و از منیت به دور باشد، همین

 

آرزو دارم تمام دنیا را ببینم

 

دوست دارم به عنوان یک انسان برای مردم و اطرافیانم سودمند باشم. در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم. در نهایت هم دوست دارم اول تمام دنیا را ببینم و بعد از دنیا بروم

 

عکس شهرزاد کمال زاده و مادرش

عکس شهرزاد کمال زاده و مادرش + زندگینامه

ترس از مرگ

 

چون هنوز آرزوهای زیادی دارم یک مقدار نگران می شوم.

 

اینکه نمی دانم چطور از دنیا خواهم رفت و بعد از مرگم چه سرنوشتی در انتظارم است باعث نگرانی ام می شود اما چون لحظاتی در زندگی ام وجود داشته که تا حدی مرگ را حس کرده ام، از ترسی که همه از مرگ دارند به نوعی عبو رکرده ام

 

اهل همدان نیستم

 

در شبكه‌ های مجازی و سایت‌ ها اشتباهی نوشته‌اند كه من متولد همدان هستم

 

اما من در تهران به دنیا آمده‌ام و البته خیلی از اطلاعاتی كه در مورد ما بازیگرها از ازدواج تا اهل این شهر و آن شهر بودن نوشته می‌ شود، واقعیت ندارد و ساخته ذهن و تخیل بعضی از دوستان است

 

عکس شهرزاد کمال زاده

ارادات به امام حسین و مدافعان حرم

 

از کودکی عشق عجیبی به امام حسین (ع) دارم من دست تک تک مرزبانان و همچنین مدافعین حرم را می‌ بوسم که اگر ما در آرامش زندگی می‌ کنیم برای جانفشانی‌ های این عزیزان است

 

سریال ها

 

● در قصه‌ ها زندگی می‌ کنند – ۱۳۹۵
● مرز خوشبختی – ۱۳۹۵ 
● دیوار شیشه – ۱۳۹۵ 
● آرام می‌گیریم – ۱۳۹۵ 
● نیاز  – ۱۳۹۴ 
● زمستان گرم – ۱۳۹۳ 
● رنگ شک – ۱۳۹۳ 
● زخم – ۱۳۹۳ 
● بچه‌های نسبتاً بد – ۱۳۹۲ 
● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۱ 
● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۰
● راه طولانی – ۱۳۹۰ 
● دارا و ندار – ۱۳۸۹ 
● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۸۹ 
● روزگار قریب – ۱۳۸۶ 
● قاب‌ های خالی – ۱۳۸۵–۸۶
● شبهای برره – ۱۳۸۴
● هزاران چشم – ۱۳۸۱ 

 

سینمایی ها

 

● بشارت به یک شهروند هزاره سوم – ۱۳۹۱ 
● سینمایی تهرون – ۱۳۸۹ 
● راز دشت تاران – ۱۳۸۸ 
● شب بی ستاره – ۱۳۸۸ 
● آدمکش – ۱۳۸۸
● سه زن – ۱۳۸۷
● عقاب صحرا – ۱۳۹۱ 
● به دنبال خوشبختی – ۱۳۸۸ 
● نامزد آمریکایی من – ۱۳۸۷ 
● فرود در غربت – ۱۳۸۷ 
● هم خانه – ۱۳۸۶ 
● دیشب باباتو دیدم آیدا – ۱۳۸۳ 

 

photokade.com


 







برچسب ها شهرزاد کمال زاده شهرزاد کمال زاده متولد خانه / ثروت شهرزاد کمال زاده اینستاگرام Instagram شهرزاد کمال زاده بیوگرافی شهرزاد کمال زاده شهرزاد کمال زاده ازدواج شهرزاد کمال زاده کیست؟ ارتباط با شهرزاد کمال زاده همسر شهرزاد کمال زاده آخرین خبر شهرزاد کمال زاده شماره تلفن شهرزاد کمال زاده شهرزاد کمال زاده قبل عمل زیبایی زندگی نامه شهرزاد کمال زاده شهرزاد کمال زاده ویکی پدیا شهرزاد کمال زاده و همسرش کانال تلگرام شهرزاد کمال زاده شهرزاد کمال زاده کجاست؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو