loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی استاد دانشمند شماره تلفن استاد مهدی دانشمند خلع لباس مهدی دانشمند شماره تلفن استاد دانشمند حاج آقا مهدی دانشمند ویکی پدیا مهدی دانشمند ویکی پدیا د

حسین بازدید : 387 سه شنبه 09 مهر 1398
X خانه / ثروت استاد دانشمند X استاد دانشمند قبل عمل زیبایی X عکسهای جدید استاد دانشمند X زندگی نامه استاد دانشمند X صفحه مجازی استاد دانشمند X استاد دانشمند و همسرش X استاد دانشمند ازدواج X بیوگرافی استاد دانشمند بست بیوگرافی X عکسهای استاد دانشمند X همسر استاد دانشمند X اینستاگرام Instagram استاد دانشمند X شماره تلفن استاد دانشمند X استاد دانشمند کیست؟ X بیوگرافی استاد دانشمند X سن استاد دانشمند X ارتباط با استاد دانشمند X قد استاد دانشمند X عکس استاد دانشمند X استاد دانشمند متولد X تحصیلات استاد دانشمند X استاد دانشمند ویکی پدیا X کانال تلگرام استاد دانشمند X بیوگرافی استاد دانشمند به همراه عکس X استاد دانشمند کجاست؟ X سایتاستاد دانشمند X عکسهای امسال استاد دانشمند X زندگی نامه استاد دانشمند سایت بست بیوگرافی X آخرین خبر استاد دانشمند X دوست استاد دانشمند

 

https://photokade.com/%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF/

بیوگرافی حجت الاسلام مهدی دانشمند + زندگی و روحانیت

 

 

مهدی دانشمند متولد 11 مهر 1347 در اصفهان، روحانی است

 

تحصیلات وی حوزوی می باشد، سخنرانی های جنجال و بی پرده اش او را به شهرت عجیبی رسانده است، به برنامه تام و جری علاقمند است و می گوید به مهران مدیری مدرک معادل اجتهاد حوزوی می دهم

 

عکس و بیوگرافی حجت الاسلام مهدی دانشمند

 

علاقه از کودکی

 

از کودکی به لباس و وعظ و خطابه علاقه داشتم

 

4 ساله بودم که پدرم به دلیل مشغله کاری و نرسیدن به شرکت در مجالس وعظ، من را به منبر آیت‌ الله سید احمدی اصفهانی می‌ فرستاد و مامور می‌ کرد که بروم و هر چه که شیخ گفت را برای پدرم بیان کنم

 

نحوه ورود به حوزه

 

زمانی که انقلاب شد 11 سال و در اصفهان درس می خوانم

 

ما یک معلم ریاضی و دینی داشتم که واقعا اسوه بودند و باعث شدند تا به دروس و منش حوزوی علاقه‌مند شوم آن‌ ها به من پیشنهاد دادند که به حوزه بروم چرا که در مراسم‌ های صبحگاه نیز سخنرانی می‌ کردم و حتی تئاتر هم کار کردم

 

عکس استاد مهدی دانشمند و پسرش

عکس استاد مهدی دانشمند و پسرش + بیوگرافی کامل

 

با لهجه اصفهانی حرف نمی زنم

 

من سعی کرده‌ ام که لهجه نداشته باشم اگر قرار بر این است که سخنرانی کشوری شود نباید لهجه خاصی داشته باشد در اصفهان هم بدون لهجه صحبت می‌ کنم

 

شهرت با کلیپ بلوتوثی

 

شهرت حاج آقا دانشمند با انتشار بلوتوثی یک کلیپ با عنوان زنده باد خروس شروع شد، این کلیپ بارها بلوتوث شد و با همه گیر شدن اینترنت و انتشار سخنرانی های جنجالی سیاسی دوباره او را سر زبان ها انداخت

کلیپ زنده باد خروس حاج آقا دانشمند

 

 

مرام جوان های لات 

 

جوانان در رفیق‌ بازی محشرند اگر جوانی بفهمد شخصی واقعا و از صمیم قلب دوستش دارد برای او همه کاری می‌ کند و سن برایش مهم نیست

 

در بین این جوانان حتی لات‌ هایی وجود دارند که مرامشان گاهی از خیلی از جوانان مومن هم بیشتر است.

 

علاقه به موش

 

برنامه تام و جری را دوست درم، خیلی به شخصیت آن موش علاقه دارم

 

عکس و بیوگرافی استاد مهدی دانشمند

 

ممنوع التصویری در تلویزیون

 

نمی‌دانم. یعنی پیگری نمی‌ کنم که بدانم

 

خیلی از هنرمندان هستند که شان خود را حفظ نمی‌کنند. من در پشت صحنه‌ها دیده‌ام که بازیگران خانم در حال آوازخوانی هستند چرا باید برنامه‌های فرهنگی ما را کسانی اجرا کنند که خودشان مشکل خانوادگی و فرهنگی دارند ؟

 

اهل پاکت گرفتنم

 

اهل پاکت گرفتن در مراسمات نیز هستم ولی خیلی وقت ها هم شده ندادند ناراحت شدم و حتی برای سال بعد هم برای شرکت در مراسمشون قول ندادم !

 

عکس حاج آقا دانشمند و سید جواد هاشمی

عکس حاج آقا دانشمند و سید جواد هاشمی + بیوگرافی

 

اجتهاد به مهران مدیری

 

هنرمندان نیز از سرمایه‌ های این مملکت هستند

 

به عنوان مثال من اگر بخواهم به آقای مهران مدیری مدرک معادل حوزوی بدهم، به ایشان اجتهاد می‌ دهم مردم نیز باید شرایط هنرمندان را درک کنند و به آن‌ ها احترام  بگذارند

 

شاگردانی به سبک خود

 

من در حال تربیت شاگردانی با سبک خودم هستم ما حق نداریم مردم را غم خودمان شریک کنیم ایمان یعنی شادی‌ هایت را به مردم نشان بدهیم

 

زندگینامه حجت الاسلام مهدی دانشمند روحای طناز

 

فیلمبرداری جلسات

 

در هر جایی که می‌ روم فیلمبردار شخصی خود را همراه می‌ برم

 

فیلم‌ های جلسات خودم را ضبط می‌ کنم اما پخش نمی‌ کنم چرا که عده‌ای سودجو برای فروش سی‌ دی‌ هایشان دست به هر جنایتی می‌ زنند

 

خاطره کودکی

 

همیشه برای تمرین سخنرانی بر روی رخت خواب‌ هایی که مادرم در گوشه اتاق می‌ گذاشتند می‌ رفتم  با چادر مشکی مادرم یک عمامه‌ درست می‌ کردم

 

شبی در حال سخنرانی برای پدر و پدربزرگم بودم که از شدت تکان خوردن زیاد، از بالا به پایین افتادم تراشی در کنار پدرم بود که دو شاخه آن به داخل چانه‌ ام فرو رفت و هنوز هم جای آن هست

 

بیوگرافی مرتضی حیدری مجری و همسرش

 

بیوگرافی مهدی دانشمند و همسرش عکس های استاد مهدی دانشمند بیوگرافی حجت الاسلام مهدی دانشمند بیوگرافی استاد دانشمند بیوگرافی حاج آقا دانشمند







برچسب ها خانه / ثروت استاد دانشمند استاد دانشمند قبل عمل زیبایی عکسهای جدید استاد دانشمند زندگی نامه استاد دانشمند صفحه مجازی استاد دانشمند استاد دانشمند و همسرش استاد دانشمند ازدواج بیوگرافی استاد دانشمند بست بیوگرافی عکسهای استاد دانشمند همسر استاد دانشمند اینستاگرام Instagram استاد دانشمند شماره تلفن استاد دانشمند استاد دانشمند کیست؟ بیوگرافی استاد دانشمند سن استاد دانشمند ارتباط با استاد دانشمند قد استاد دانشمند عکس استاد دانشمند استاد دانشمند متولد تحصیلات استاد دانشمند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو