loading...

بست بیوگرافی

,    بیوگرافی شیما در سریال ترکی گلپری,    بیوگرافی سلن در سریال گلپری,    بیوگرافی گلپری سریال ترکی,    بیوگرافی حسن در سریال گلپری, &

حسین بازدید : 635 دوشنبه 30 دی 1398

,    بیوگرافی شیما در سریال ترکی گلپری
,    بیوگرافی سلن در سریال گلپری
,    بیوگرافی گلپری سریال ترکی
,    بیوگرافی حسن در سریال گلپری
,    بیوگرافی آرتمیس در گلپری
,    بیوگرافی بازیگران سریال گلپری
,    بیوگرافی ارتمیس در سریال گلپری
,    بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلپری
,    بیوگرافی حسن در گلپری
,    بست بیوگرافی
,   

در سریال گلپری اجه سوکان در نقش شیما نقش ایفا می کند. نقش این بازیگر در فیلم چگونه است؟ باهم ببینیم اطلاعاتی از زندگی شخصی این بازیگر و نقش شیما در فیلم؛

سریال گلپری توسط Tims & B Productions تولید می شود.
نورگل یشیلچای و تیموچی اصن بازیگران نقش اول این سریال می باشند. فیلمنامه سریال گلپری توسط سما ارگنکن و ایلم کانپولات نوشته شده است. این سریال توسط جم کارجی کارگردانی شده است .

سریال گلپری داستان گولپری را روایت می کند ، که تمام تلاش خود را برای رسیدن به فرزندانش انجام می دهد. گولپری همسر خود را در این سریال از دست داد. مورد تحقیر خانواده همسرش قرار گرفت. او مجبور است به اجبار خانواده شوهرش از فرزندانش دوری کند. خانواده همسر گلپری نیز فرزندانش را نسبت به گلپری بدبین می کنند. آنها با مادرشان دشمن می شوند. در گولپری ، او سعی می کند فرزندان خود را دوباره بدست آورد و برایشان مادری کند.

بزرگترین حامی و پشتیبان گلپری ، وکیل قدیر است. اجه سوکای در این فیلم نقش همسر وکیل قدیر یعنی کاراکتر شیما نقش آفرینی می کند.

در سریال گلپری ، شیما اورن آیدین کیست ؟

شیما نام شخصیت اجه سوکان در سریال گلپری است. کاراکتر شیما که مادر خود را در سنین پایین از دست داد ، توسط پدر و نامادری بی مسئولیت پرورش می یابد. او همیشه هر کاری می کند تا مورد قبول پدرش باشد ولی تلاش هایش بی نتیجه می ماند. او برادران ناتنی خود را بسیار دوست دارد و همیشه به آنها توجه زیادی دارد.

وی با قدیر که در دانشکده حقوق ملاقات کرده است ، ازدواج کرده است. آنها دختری به نام آرتمیس دارند. هنگامی که آنها بچه دار می شوند به درخواست قدیر شیما شغلش را ترک می کند و در خانه به مراقبت از دخترش مشغول می شود. ترک کار بزرگترین اشتباه او است. رابطه او با دخترش خوب نیست.

زیرا بخاطر دخترش از کار برکنار شده و رویاهایش را رها کرده و اینکه شیما از خانواده اش ابراز احساس ندیده نمی تواند محبت بکند. او همچنین از موفقیت کادیر در وکالت و حرفه اش حسادت می کند. بخاطر نارضایتی درونی از خودش برای نرسیدن به اهدافش هم خودش ناراحت است و هم اطرافیانش را ناراحت می کند.

“اجه سوکان کیست؟! “

وی در سال 1977 در آنکارا به دنیا آمد. وی به مدت 3 سال در باله اپرای ایالتی آنکارا تحصیل کرد. او 2 سال در بازی ها کار کرد. وی در سال 1998 از گروه روانشناسی METU فارغ التحصیل شد. او به عنوان دی جی رادیو کار کرد. در سال 1998 ، او در مسابقه بهترین مدل ترکیه موفق به کسب مقام سوم شد. در سال 1998 ، او به عنوان یک مدل حرفه ای شروع به کار کرد. کارتون نیز دوبله کرد. در سال 2004 بازیگری را شروع کرد. در سال 2004 ، 24 ساعت ، جسد دزدیده شده ، شب ژوئن ، 2008 عشق یاکار ، 2009 اروپا طرف ، 2010 دختر من ایفای نقش کرد.







برچسب ها بیوگرافی شیما در سریال ترکی گلپری بیوگرافی سلن در سریال گلپری بیوگرافی گلپری سریال ترکی بیوگرافی حسن در سریال گلپری بیوگرافی آرتمیس در گلپری بیوگرافی بازیگران سریال گلپری بیوگرافی ارتمیس در سریال گلپری بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلپری بیوگرافی حسن در گلپری بست بیوگرافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو