loading...

بست بیوگرافی

,    بیوگرافی شادی سادات موسوی عراقی,    شادی موسوی و همسرش,    بیوگرافی مریم موسوی,    بیوگرافی شادی موسوی,    اینستاگرام مر

حسین بازدید : 1655 یکشنبه 24 تیر 1397


,    بیوگرافی شادی سادات موسوی عراقی
,    شادی موسوی و همسرش
,    بیوگرافی مریم موسوی
,    بیوگرافی شادی موسوی
,    اینستاگرام مریم موسوی عراقی
,    شادی موسوی و سعید معروف
,    عکس های محمد موسوی در عروسی خواهرش
,   

پاسخ 12 : بیوگرافی موسوی عراقی

نام : سید محمد

نام خانوادگی : موسوی عراقی

تاریخ تولد :31/5/1366 (22/8/1987)

محل تولد :دزفول(بچه محله فرهنگ شهر دزفول بوده)

نام پدر:سید حمید

زبان :فارسی ( انگلیسی هم بلده)

پست بازی:Middle-blocker - سرعتی زن

قد : 204 cm(بلند ترین بازیکن تیم ملی هست)

وزن: 92 kg

ارتفاع اسپک: 348

ارتفاع دفاع: 328

افتخارات کسب شده:قهرمانی نوجوانان آسیا،قهرمانی جوانان آسیا،پنجمی نوجوانان جهان،سومی جوانان جهان و ...(اینا قدیمی تراش بودن دیگه!)
مربیان: ابراهیم وادی، علیزاده، ایوان بوگاینکف، پورکاشیان،خوان سیچلو،پیمان اکبری،خولیو ولاسکو،حسین معدنی و.....

سابقه ی ملی: عضو تیم های ملی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان(به این میگن الیبالیست حرفه ای)

اولین باشگاه وی لوله سازی اهواز بوده .

· ایوان بوگانیكوف یه مربی روس بود كه تو شكل گیری والیبال محمد نقش به سزایی داشت و اولین مربی حرفه ایش محسوب میشه!


زندگی شخصی محمد موسوی:

وی خوزستانی است و آنجا همه اصالتا اهل فوتبالند. پدر او والیبالیست بود. وی میگوید همان طور که فوتبالیست ها می گویند که ما از زمین خاکی شروع کردیم ما هم اتفاقا جلوی خانه مان یک زمین خیلی بزرگ بود. پدرم توپ و توری آنجا درست کرد و یک زمین والیبال درست شد که همه می آمدند آنجا و والیبال بازی می کردند. من هم حدودا دوم یا سوم ابتدایی بودم.یک توپ دیگر کنار زمین بود که با آن به همراه بچه ها پنجه و ساعد می زدیم. یک سال بعدش دیدم می تونم برم تو زمین و باهاشون بازی کنم.رفتم و دو سه حرکت انجام دادم.پدرم گفت نه تو استعدادش رو داری. از آنجا بود که پدرم دنبال والیبالیست شدنم را گرفت و من هم قاطی والیبال شدم.همیشه هم گفتم اولین مربی ام پدرم بوده که خیلی هم برایم زحمت کشید(آفرین به پدر موسوی که انقدر براش زحمت کشیده!)...موسوی برادر ندارد و تنها یک خواهر(دقیق نمیدونم یک یا دو فکر کنم یکی که اسمشم شادی یا مرجانه) دارد که آنها هم والیبال بازی میکنند اما نه به صورت حرفه ای!مادر او خانه دار است.


وی جزو معدود بازیکنانی است که تیم ملی را در اکثر مسابقات همراهی میکند.(اما یادمون نرفته که همین چند وقت پیش به دلیل بی انضباطی نتونست با تیم ملی همراه شه!!!!)

برای لژیونر شدن پیشنهاد هایی هم داشت که قبول نکرد!و دلیل این کارش را عشق به خانواده و وطن میداند.(به این میگن عشق به وطن)

خودش میگه که همیشه براش از ترکیه شلوار جین میارن و به خاطر قد بلندش اندازه ش نمیشه و اونارو به آرش کشاورزی تقدیم میکنه!(چون آرش از محمد کوتاه تره)

یه بار به خاطر قانون شکنی پلیس جلوش رو میگیره وبعد که میشناستش ولش میکنه اونم تحت تاثیر قرار گرفته و دیگه خلاف نمیکنه و تورانندگی محتاطه!

آدم خیلی شوخی نیست و سعی میکنه اغلب جدی باشه(گاهی اوقاتم غرور بدجوری میگیرتش البته این نظر کاملا شخصی ما در برخورد با ایشونه شایدم ایشون زیادی سنگین رفتار میکنن!)


در سال 85 جایزه بهترین آبشارزن نوجوانان جهان در الجزایر را به دست آورد. 2بار در سال‌های 87 ـ 86 بهترین مدافع باشگاه‌های آسیا شد و در سال جاری(سال 89) هم جایزه بهترین مدافع باشگاه‌های جهان را به دست آورد. آن هم در میان غول‌هایی که نامشان را یک تریلی هم نمی‌کشد؛ کازیسکی (بلغارستان)، خوان تورنا (کوبا)، جان استورک (چک) و گارسیا (برزیل). موسوی که توانایی بازی در 2 پست سرعتی ـ قدرتی را دارد، از سوی کمیته والیبال‌نویسان تخصصی کشورمان مرد سال والیبال ایران شد.(آفرین)

 

غذای مورد علاقه محمد کباب و قرمه سبزی است و بیشترین سرگرمی موسوی پلی استشین ۲و ۳می باشد.

فیلم های اکشن را دوست دارد و مطالعه ی کتاب های رمانتیک را میپسندد!!!!!به موسیقی پاپ علاقه دارد و موسیقی را دوپینگ ورزشی اش میداند!


به نظر او عامل قد وکوتاه بودن قد بازیکنان ما نسبت به سایر کشور ها یکی از عوامل موثری هست که بر روی بازی بجه ها تاثیر گذاشته به همین جهت بازیکنان باید با تقویت عوامل دیگر بر این عامل مسلط شوند.

او هر شب با فکر والیبال وتوپ والیبال میخوابد و به گفته ی خودش صبح ها به امید بازی با توپ والیبال بیدار میشود.

در میان رشته های ورزشی دیگر فوتبال و بسکتبال را دوست دارد

اتفاقی که هیچ گاه آن را فراموش نخواهد کرد لحظه ای بود که برای گرفتن کاپ بهترین دفاع باشگاه های جهان روی سکو رفت.(شیرین ترین خاطره) و حذف تیم ایران در مسابقات آسیایی اندونزی هم تلخ ترین خاطره اش است(فکر کنم الان عدم صعود تیم ملی به المپیک باشه)

 

وی با اینکه در تیم گیتی پسند (در حال حاضر کاله)!بازی میکند اما بهترین تیم ایران را پیکان میداند(آفرین موسوی) و عقیده دارد که تیم پیکان با وجود افتخاراتی چون قهرمانی آسیا و همچنین سومین تیم باشگاهی جهان و جزو افتخارات ایران عزیز است.

در جهان هم بازی برزیل مورد پسند وی است.


بهترین بازیکن را جیبا میداند و میگوید زمانی دوست داشتم مانند نادی بازی کنم اما در حال حاضر تنها هدف من این است که مانند جیبا باشم.

خودش میگوید:فرش شستن شب عید رافراموش نمیکنم البته مادرم همیشه مرا از این کار منع میکند(چه مامان خوبی) اما خودم کمک کردن به مادرم را دوست دارم(چه پسر خوبی)

پیمان اکبری ، کاپیتان سابق تیم ملی و مربی بین‌المللی والیبال در خصوص موسوی میگوید: او ستاره‌‌ای درخشان و بی‌نظیر است که از سرعت دست عالی و دفاع‌های مستحکم برخوردار است. موسوی می‌تواند در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند.

وی میگوید هنگامی که قهرمان آسیا شدیم به بچه ها پیشنهاد رقص برره ای را دادم که مورد پذیرش واقعا نشد!(آخه ممد جان حالا اون همه آقا و مسئولین به کنار شما فکر ما خانم هارو نکرده بودی که تو سالن بودیم بچه هاروشون میشد جلوی اون همه تماشاچی اون کاررو کنن؟؟؟؟؟!!!!!)




موسوی در حال حاضر در محله ی عظیمیه ی کرج زندگی میکند(کلا والیبالیست ها عشق کرجن ها) و یک سانتافه ی مشکی دارد(این کاملا درسته وشایعه نیست) و علاقه ی شدیدی هم به خرید و فروش ماشین دارد شماره شناسنامه ی او 3127است.رنگ آبی رو دوست داره اما استقلالی نیست!اولین دستمزد او 1 میلیون تومان بوده که باهاش گوشی خریده!

http://www.volleyball-forum.ir/Forum/Post/2761/Page/2







برچسب ها بیوگرافی شادی سادات موسوی عراقی شادی موسوی و همسرش بیوگرافی مریم موسوی بیوگرافی شادی موسوی اینستاگرام مریم موسوی عراقی شادی موسوی و سعید معروف عکس های محمد موسوی در عروسی خواهرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو