loading...

بست بیوگرافی

,    عکسهای پدرام شریفی,    عکس همسر پدرام شریفی,    زن پدرام شریفی,    قد پدرام شریفی,    عکس پدرام شریفی در گشت ویژه, 

حسین بازدید : 377 پنجشنبه 10 مرداد 1398







,    عکسهای پدرام شریفی
,    عکس همسر پدرام شریفی
,    زن پدرام شریفی
,    قد پدرام شریفی
,    عکس پدرام شریفی در گشت ویژه
,    سن پدرام شریفی
,    نقش پدرام شریفی در بادیگارد
,    پدرام شریفی در شبی که ماه کامل شد
,    هنگامه حمیدزاده

,   

 

 

بیوگرافی پدرام شریفی بازیگر + زندگی شخصی

 

 

پدرام شریفی متولد 11 مرداد 1366 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه است، از روی صحنه و فیلم کوتاه شروع کره و در سینما حضور موفقی دارد می گوید به ازدواج فکر نمی کنم چون …

 

بیوگرافی پدرام شریفی بازیگر + زندگی شخصی و ازدواج

 

شروع از تئاتر

 

فعالیت خود را با تئاتر از نوجوانی شروع کرد

 

در جشنواره فیلم کوتاه نهال بود که توسط شهرام مکری کارگردان و داور جشنواره کشف استعداد شد و برای بازی در فیلم ماهی و گربه در سال 92 از او دعوت به بازی کرد

 

انتظار هشت ماهه

 

شهرام مکری بعد از تماشای فیلمی که در آن بازی کرده بودم با من صحبت کرد و شماره ام ر گرفت، این شماره گرفتن تا دعوت برای بازی نزدیک به هشت ماه طول کشید

 

عکس پدرام شریفی و هنگامه حمیدزاده

عکس پدرام شریفی و هنگامه حمیدزاده + بیوگرافی

 

اولین فیلم و طوفان در جشنواره فجر

 

بازی در فیلم ماهی گربه در سال 92 در 26 سالگی اولین تجربه او در سینما بود، سپس با فیلم بادیگارد، متولد 65 و فیلم سیانور در جشنواره فجر 94 با سه فیلم به شدت دیده شد

 

شهرت و تلویزیون

 

پدرام در سال 95 در سریال تلویزیونی گشت ویژه در نقش یک نیروی پلیس خوش درخشید و چهره او شناخته تر شد و به شهرت رسید

 

عکس های پدرام شریفی

 پدرام شریفی بازیگر + بیوگرافی

 

تجربه ساخت فیلم

 

فیلم کوتاه‌ های زیادی ساخته‌ ام و جایزه‌ هایی هم برده‌ ام، منظورم این است که به موازات تئاتر، سینما را هم دنبال می‌ کردم

 

به فکر ستاره شدن نیستم

 

من دنبال ستاره شدن نیستم. به نظرم ما موقعیت ستاره شدن نداریم. در ایران هم معیارهایی برای ستاره شدن لازم است که من هم این ویژگی‌ها را ندارم

 

مثلا نمی‌ توانم خیلی شوآف بدهم، خودم را بگیرم و …

 

عکس بیوگرافی پدرام شریفی

عکس های پدرام شریفی بازیگر + بیوگرافی

 

ازدواج

 

فعلا به ازدواج فکر نمیکنم، کار دارم فعلا خیلی کار دارم …

 

الگو

 

الگوی من در سینمای خودمان، کسانی مثل مهدی هاشمی هستند که بی‌ حاشیه فقط خوب بازی می‌ کنند حالا حسرت می‌ خورم، چرا روزهای همکاری ما در فیلم سیانور تمام شد و چقدر در آن روزها از او یاد گرفتم

 

https://photokade.com







برچسب ها عکسهای پدرام شریفی عکس همسر پدرام شریفی زن پدرام شریفی قد پدرام شریفی عکس پدرام شریفی در گشت ویژه سن پدرام شریفی نقش پدرام شریفی در بادیگارد پدرام شریفی در شبی که ماه کامل شد هنگامه حمیدزاده عکسهای پدرام شریفی و همسرش مصاحبه با پدرام شریفی الناز شاکردوست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو