loading...

بست بیوگرافی

افسرالملوک یاسان متولد,  افسرالملوک یاسان قبل عمل زیبایی,آخرین خبر  افسرالملوک یاسان,ارتباط با  افسرالملوک یاسان,همسر  افسرالملوک یاسان,عکس  افسرالملوک یاسان,  افسرالملوک

حسین بازدید : 6407 یکشنبه 13 آبان 1397

افسرالملوک یاسان متولد,  افسرالملوک یاسان قبل عمل زیبایی,آخرین خبر  افسرالملوک یاسان,ارتباط با  افسرالملوک یاسان,همسر  افسرالملوک یاسان,عکس  افسرالملوک یاسان,  افسرالملوک یاسان و همسرش, افسرالملوک یاسان کجاست؟,کانال تلگرام  افسرالملوک یاسان, افسرالملوک یاسان,  افسرالملوک یاسان ازدواج,فیلم  افسرالملوک یاسان ,بیوگرافی  افسرالملوک یاسان,دختر  افسرالملوک یاسان , افسرالملوک یاسان کیست؟,شماره تلفن  افسرالملوک یاسان,  افسرالملوک یاسان بدون آرایش,زندگی نامه  افسرالملوک یاسان,پسر  افسرالملوک یاسان ,کلیپ  افسرالملوک یاسان,  افسرالملوک یاسان ویکی پدیا,خانه / ثروت  افسرالملوک یاسان,عکس همسر  افسرالملوک یاسان,اینستاگرام Instagram  افسرالملوک یاسان ,سایت رسمی  افسرالملوک یاسان,  افسرالملوک یاسان کیست,

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه گفت: فعالیت‎ در حرفه آرایشگرای زنانه کمک شایانی به توسعه روابط اجتماعی، گسترش فعالیت‎های خدماتی و اقتصادی و ایجاد درآمد برای بانوان به ویژه اقشار آسیب‌پذیر از جمله زنان بی‌سرپرست است.

افسرالملوک یاسان اظهار کرد: در بسیاری از موارد که مسئولیت مستقیم خانوار بر عهده بانوان است فعالیت‎ در این حرفه کمک شایانی به توسعه روابط اجتماعی، گسترش فعالیت‎های خدماتی و اقتصادی و ایجاد درآمد برای آنها بویژه اقشار آسیب‌پذیر از جمله زنان بی‌سرپرست می‌نماید.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران، یاسان تاکید کرد: فعالان و زحمت‎کشان این صنف با توجه به استقلال و درآمدزایی خود، کمک شایانی به اقتصاد زنان خانوار و توسعه فعالیت‌های خدماتی آنها در اقتصاد کشور می‌نمایند.

با توجه به خاص بودن فعالیت اعضای این اتحادیه و ارتباط گسترده و تنگاتنگ فعالیت ایشان با اقتصاد و فرهنگ و بسیاری از زیربنیان‎های اجتماعی مشکلات قابل توجهی نیز فرا روی آنها قرار دارد. این مشکلات از نگاه تبعیض‎آمیز به زنان یا فعالیت‎های آن‎ها ناشی می‎شود و یا گاه از ترکیب چند عامل به وجود می‎آید.

یاسان فعالیت اماکن غیرمجاز در رسته آرایشگری را از جمله مهم‎ترین معضلات و مشکلات این صنف دانست و گفت: رفع تمامی موارد و مشکلات نیازمند بررسی میدانی و مطالعه جامع و تصمیم و برخورد قاطع با حمایت مسئولان و مراجع زیربط است.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه بر لزوم برنامه‌ریزی آموزشی در اتحادیه متبوع خود تاکید کرد و گفت: از آنجا که ارتقای مهارت اعضا نیازمند برنامه‌ریزی و ساماندهی آموزش است و فقدان آگاهی کافی صدماتی را به جایگاه و شان اعضای این صنف وارد می‎نماید ضروری است با برنامه‌ریزی و آموزش در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی، تشریح قوانین، شرح وظایف اعضا و الزامات اجرایی آن نسبت به ارتقای سطح مهارت و سلامت بیش از پیش اعضا دست یافت.

وی از اصناف به عنوان پایه و بنیان فعالیت اجتماعی و اقتصادی نام برد و افزود: اصناف می‌تواند با ایجاد انگیزه در اشخاص زمینه گسترش و توسعه اقتصادی را بدون ایجاد هزینه برای دولت و خزانه عمومی فراهم آورد.

یاسان در پایان گفت: اتحادیه به صورت ذاتی وظیفه حمایت در چارچوب قانون از اعضا و حقوق مشتریان را داراست و بدیهی است با هماهنگی و همراهی هیئت مدیره و اعضای صنف به تعالی خدمات و افزایش بهره وری و فضای سالم در جامعه بیش از پیش دست خواهد یافت.

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/2922232-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87







برچسب ها افسرالملوک یاسان متولد افسرالملوک یاسان قبل عمل زیبایی آخرین خبر افسرالملوک یاسان ارتباط با افسرالملوک یاسان همسر افسرالملوک یاسان عکس افسرالملوک یاسان افسرالملوک یاسان و همسرش افسرالملوک یاسان کجاست؟ کانال تلگرام افسرالملوک یاسان افسرالملوک یاسان افسرالملوک یاسان ازدواج فیلم افسرالملوک یاسان بیوگرافی افسرالملوک یاسان دختر افسرالملوک یاسان افسرالملوک یاسان کیست؟ شماره تلفن افسرالملوک یاسان افسرالملوک یاسان بدون آرایش زندگی نامه افسرالملوک یاسان پسر افسرالملوک یاسان کلیپ افسرالملوک یاسان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو