loading...

بست بیوگرافی

اینستاگرام Instagram گیتا خواننده , گیتا خواننده کیست,گیتا خواننده,دوست پسر گیتا خواننده , گیتا خواننده و همسرش,کانال تلگرام گیتا خواننده,بیوگرافی گیتا خواننده,

حسین بازدید : 2518 دوشنبه 25 دی 1396
X اینستاگرام Instagram گیتا خواننده X گیتا خواننده کیست X گیتا خواننده X دوست پسر گیتا خواننده X گیتا خواننده و همسرش X کانال تلگرام گیتا خواننده X بیوگرافی گیتا خواننده X شماره تلفن گیتا خواننده X گیتا خواننده قبل عمل زیبایی X گیتا خواننده ازدواج X گیتا خواننده ویکی پدیا X گیتا خواننده دوست دخترش X عکس همسر گیتا خواننده X سایت رسمی گیتا خواننده X گیتا خواننده بدون آرایش X دوست دختر گیتا خواننده X آخرین خبر گیتا خواننده X گیتا خواننده دوست پسرش X زندگی نامه گیتا خواننده X عکس گیتا خواننده

https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7

 

گیتا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به ناوبری پرش به جستجو
گیتا
گیتا.JPG
اطلاعات
ملیت ایرانی ایران
وبگاه آهنگ‌های گیتا

گیتا از خوانندگان ایرانی بود. همسر وی جمشید نجفی می‌باشد.

او با آهنگ «الو خواهش می‌کنم» معروف شد [۱] و آهنگهای «اگه عشق همینه» و « داش آکل » از آهنگ‌های معروف او هستند.

آهنگ‌ها

گیتا۲.jpg
  • ۰۱ اگه عشق همینه
  • ۰۲ الو خواهش میکنم
  • ۰۳ با پای خسته
  • ۰۴ بد بیاری
  • ۰۵ بنفشه
  • ۰۶ انگا


ر نه انگار

  • ۰۷ عشق دروغه
  • ۰۸ ای ساروان ای کاروان
  • ۰۹ خاطر خواه
  • ۱۰ خجالت
  • ۱۱ کلبه
  • ۱۲ مهر و وفا
  • ۱۳ نرو نرو
  • ۱۴ پچ پچ
  • ۱۵ شیطون
  • ۱۶ داش آکل
  • ۱۷ محبت
  • ۱۸ دختر گل فروش ( دو صدایی با جمشید نجفی )
  • ۱۹ الو جانیم لیلا ( دو صدایی با پیمان )
  • ۲۰ گل بیزه پروانه ( دو صدایی با پیمان )
  • ۲۱ رحم ائله ( دو صدایی با پیمان )

آلبوم‌ها

  • خواهش میکنم
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
خواهش میکنم هما میرافشار فرید زلاند  
تنگه دلم      
دلباخته      
چشمام تو رو گرفته      
گریه چه فایده داره      
مگه تقدیر منه      
داش آکل صادق هدایت اسفندیار منفردزاده  
چرا غصه چرا غم      
مرد مست      
گل عاشق      
  • بهترین های شماره ۱
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
آخه مو گناهم چیه      
بت پرستی      
من عاشقم، عشقه من عشقه پاکیه جمشید نجفی جمشید نجفی  
آره والا      
نامه‌ای به دست من رسیده      
دل با تعصب داره می میره      
روزم سیاه بختم سیاه      
دلگیرم از تو      
چلچله      
فصل پاییزه      
خیال آشتی      
  • دختر گل فروش
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
اگه عشق همینه بابک رادمنش بابک رادمنش  
چی میخوای      
دختر گل فروش جمشید نجفی جمشید نجفی  
دوست دارم      
ای عشق      
حسودا جمشید نجفی جمشید نجفی  
جدایی      
کنار هم بمونیم      
میخوای برو میخوای نرو      
صدام نکردی      
  • انگار نه انگار
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
آسمون عشق ابری شده      
آشنایی جمشید نجفی جمشید نجفی  
بی بهونه      
چه سخته      
در خانه ما رنگ اگر نیست      
انگار نه انگار بابک رادمنش بابک رادمنش  
هوس      
خداحافظ      
من بد آوردم      
میخوای بری      
محبت      
تو مثل فرشته پاکی جمشید نجفی جمشید نجفی  

منابع







برچسب ها اینستاگرام Instagram گیتا خواننده گیتا خواننده کیست گیتا خواننده دوست پسر گیتا خواننده گیتا خواننده و همسرش کانال تلگرام گیتا خواننده بیوگرافی گیتا خواننده شماره تلفن گیتا خواننده گیتا خواننده قبل عمل زیبایی گیتا خواننده ازدواج گیتا خواننده ویکی پدیا گیتا خواننده دوست دخترش عکس همسر گیتا خواننده سایت رسمی گیتا خواننده گیتا خواننده بدون آرایش دوست دختر گیتا خواننده آخرین خبر گیتا خواننده گیتا خواننده دوست پسرش زندگی نامه گیتا خواننده عکس گیتا خواننده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو