loading...

بست بیوگرافی

بیوگرافی آرام بلندپز , آرام بلندپز ویکی پدیا , افشاگری آرام بلندپز , عکس آرام بلندپز , آرام بلندپز استیج , اینستاگرام آرام بلندپز , آرام بلندپز instagram , بیوگ

حسین بازدید : 1039 شنبه 04 فروردین 1397
X بیوگرافی آرام بلندپز X آرام بلندپز ویکی پدیا X افشاگری آرام بلندپز X عکس آرام بلندپز X آرام بلندپز استیج X اینستاگرام آرام بلندپز X آرام بلندپز instagram X بیوگرافی آرام خواننده X سیاوش صبا مجری من وتو

http://photokade.com/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%BE%D8%B2/

آرام بلندپز از من و تو تا همجنس بازی

 

بازهم ابتذال در شبکه من و تو، اینبار یکی دیگر از مجریان زن به همجنس بازان پیوست، آرام بلندپز با انتشار عکسی از خود با پرچم همجنس بازان رسما انحراف جنسی خود را رسانه ای کرد

 

علاوه بر مجری گری او تهیه کنندگی برنامه های این شبکه رو نیز برعهده دارد

 

آرام بلندپز 

بیوگرافی آرام بلندپز

 

آرام بلندپز متولد اردیبهشت 1365 در تهران است

 

فارغ التحصیل زبان انگلسی در مقطع کارشناسی از دانشگاه البرز است، پس از مهاجرت از ایران به لندن فوق لیسانس خود را از دانشگاه شفیلد در رشته تهیه کنندگی اخذ کرد، سپس به همکاری مرجان و کیوان عباسی صاحبان شبکه من و تو پیوست و بعنوان تهیه کننده و مجری در این شبکه شروع به فعالیت کرد

 

ابتذال مجریان

 

پیش‌تر نیز انتشار فیلمی از “سیاوش صبا” مجری این شبکه در فضای مجازی نشان داد که وی نیز مثل تعدادی دیگر از عوامل من‌ و تو همجنس باز می‌باشد، در این کلیپ که با موجی از نفرت کاربران همراه شد، سیاوش صبا هویت نامتعادل و فساد اخلاقی خود را به نمایش می‌ گذارد

 

رها اعتمادی هم مدتی پیش همجنس باز بودن خود را اعلام کرده بود







برچسب ها بیوگرافی آرام بلندپز آرام بلندپز ویکی پدیا افشاگری آرام بلندپز عکس آرام بلندپز آرام بلندپز استیج اینستاگرام آرام بلندپز آرام بلندپز instagram بیوگرافی آرام خواننده سیاوش صبا مجری من وتو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو